2016年7月5日 星期二

2016 hea遊北海道 (Day 2 - 15 Apr 2016 Fri)

早餐餐廳喺地下,食物同飲品款式都非常多選擇~
淨係飲品都咁多選擇~

啤酒支喉係冰架,真係夠晒冰凍~


甜蝦可以揀剝好嘅或者自己剝,我咁懶當然揀剝好架啦!

溫泉蛋同烏冬都係我至愛,個早餐好好好啱食呀!

仲可以自己灼菜食,真係貼心~

漬物同其他魚生~

仲有好多款自家制新鮮出爐麵包,都係非常好食!

未行完一轉個盤已經滿咗啦~

第二專都未攞晒心頭好,今日無位啦,明天繼續努力!

早餐餐廳對面就係cake shop同Starbucks,真係想肚餓都幾難!

又同日本手工達人買咗嘢,食飽早餐第一時間去銀行入錢俾佢~

本來我哋買咗張3個月嘅電話卡,明明未到期,但今程用唔到,
即刻搵返賣卡間店,佢即時同我跟進,原來日本電訊公司已經取消咗張卡,
佢叫我哋喺日本買張卡用,回港後會俾返全數我哋,咁我哋又要去買卡啦,
喺Bic Camera買咗呢隻travel sim,非常流暢,
係我用咁多張卡之中最快嘅一張,因禍得福,下次都考慮用呢隻~


話hea遊咋,其實都幾多嘢要今日做,上次本來訂咗D八哥公仔俾D小朋友玩,
點知個店家超衰,無貨一直拖住我哋,叫佢取消又唔取消我哋張單,
叫佢趕唔切就唔好寄去我上一個trip嘅酒店改寄今次住呢間,佢又唔理,
喺我check out前一日先寄出,當然最後到我check out嗰日朝早都未收到啦,
好在上次我住嗰間酒店夠大,酒店裡面係有個日本郵便局嘅櫃台,
個嬸嬸唔識英文都好努力幫我,最後搵到酒店職員做翻譯,
嬸嬸知道我一個月之後會再去札幌,話佢收到之後就幫我轉送去最近
我間酒店嘅郵局,我下次就可以用返我手上個number去嗰間郵局攞~
真係好多謝上次嬸嬸嘅幫忙,唔係個肥妹就唔會有呢個咁正嘅玩具玩~

第一次去郵便局攞嘢~

攞到第一時間check吓啱唔啱先,間嘢咁衰,真係信佢唔過~

齊晒貨,走得~

走時見到呢張海報,好似劉德華...XDDD

諗住返酒店放抵D嘢先再出嚟,中途見到呢間食蕎麥麵嘅小店八雲人山人海,
咁我哋聽日早D嚟試吓啦,咁多人幫嚫嘅一定唔衰得去邊~

八雲旁邊有兩間咖啡店,我就睇中呢間嘅咖啡雪糕~

毛爸就睇中呢間咖啡~

兩間都買晒返酒店慢慢歎~

休息完再出發去食午餐,經過見到呢間新開,好似唔錯咁就走入去試吓~

景就一流啦,望住札幌站同大丸

但壽司就好一般,D海鮮無乜味嘅,好彩我哋只係叫咗幾碟,
埋單走人,唔係嘥quota,去第二間再食過!





喺行去第二間壽司店時經過Bic Carmera,又順手幫朋友入D貨先~



呢間今年一月同朋友嚟試過,雖然無美登利咁好食,
不過都好過頭先間好多,第二個lunch~


呢個期間限定嘅蟹蒸蛋只係320円,足料到呢...好在有識日文嘅人提我叫!

呢度嘅壽司好味好多~

食飽有動力去shopping啦~

日本退稅係最方面同合理,只要show passport就即時減咗稅,
唔洗好似歐洲咁喺機場攪一大輪,仲要得唔知幾耐先收得返部分錢,好似乞丐咁!
日本係退100%,部分大百貨公司都只係收1.1%手續費,歐洲平好多!

新出幾件tee都好靚,仲有件係同人crossover嘅~

買完著嘅就去買食嘅~

呢個湯包1月時嚟買過,無味精,非常好飲,
要嚟煮麵放湯都得,好方便,好過用史雲生!


今日晚餐去食好朋友介紹嘅燒肉~

今晚食嘅牛都有晒number架~

呢度唔多位,大概十幾個卦,裡面仲有間房就睇唔到有幾多位,
但要嚟食就必須要訂位架~

今晚全店都係日本人,一個香港人同大陸人都無,
所以我哋今日食咗餐好寧靜嘅晚餐,鐵板上嘅支支聲仲大過D人聲...XDD

夠晒熱氣啦...XDDD

好好食嘅燒肉店,環境好,食物正,我一定會再返嚟~


Sapporo Grand Hotel http://www.grand1934.com/english/ 〒060-0001 札幌市中央区北1条西4丁目 Tel:011-261-3311 / Fax:011-231-0388

沒有留言:

張貼留言