2016年7月6日 星期三

2016 曼谷提貨之旅 (Day 2 - 15 May 2016 Sun)

今朝約咗十點去人哋屋企攞貨,早餐要食飽D!
不過呢間酒店個早餐越來越差,下次要考慮住第二間~


個蛋白奄列可以煎到咁醜樣嘅!

個粉個湯底淡過水,想點呀!

好在今日好天,唔係去攞嘢都幾煩~

叫咗架的士,連埋塞車,大半個鐘頭先到個畫家屋企,
人哋住豪宅架,唔怪之唔希罕我哋呢D濕碎order啦!

佢對狗最近剛生咗隻BB,BB好可愛~

攞咗貨,直接搬上我哋架的士,嘢都唔想同佢講多句,原車返酒店~

三大盒,如果寄香港佢要收我哋二千幾蚊,咁我情願自己飛一轉嚟攞啦,
又可以順便同四哥傾吓計,食吓嘢~

今次呢個trip所有洗費我自己出,有份訂嘢嘅朋友我就每份收100蚊運費,
全數會捐去大樹下狗場,希望可以幫到佢哋幾餐飯,
有D朋友更有心捐多D,今次總共籌到HK$2400,雖然唔算多,
都代表我哋少少心意,希望可以買多幾包糧都好

遲咗嚟同四哥請安,希望佢大人有大量唔好怪我,我都唔想架!

Lunch去咗Water Library,呢間又係唔可以唔嚟,
要試新嘢真係要起碼嚟5日4夜先得呀~

樓底高,裝修又靚,坐喺度食飯真係好舒服~

當然食物水準都要keep到我先會返嚟架,美味!

下午就去買埋d濕碎嘢~


呢個我每次嚟都有人order架~

毛毛最鍾意食嘅雞,喺香港成日都買唔到,呢度大把!

買埋杯咖啡返酒店歎住嚟執嘢~

拆咗盒,一大堆~

上次我搭人訂咗D,所以今次訂好少~

老實講佢D料同手工係幾好嘅,不過大家受得氣先好訂喎!

Pack好變成咁,全部都係頭先攞D貨,
我同毛爸只係用個細喼放我哋兩個嘅衫同日用品~

執好晒嘢先發現,個畫家又漏咗俾相同相框我哋,
真係好彩唔信佢,如果今日走嘅話你話點算呢...
即刻通知佢,佢話佢個sister唔記得放落去喎,
聽朝8點送嚟酒店俾我,我叫佢今晚送又話唔得喎!
咁都無辦法,主要嘅嘢攞咗,嗰D係配件啫,我信你一次咁多!


好攰,要瞓個晏覺先可以出去食晚餐^^
去食晚餐途經見到佢,好可愛嘅喇叭,有D後悔無買...

唔想行得遠,又嚟Emquartier搵食~

呢度有其他商場無嘅空中花園~


好懶,又係去返Fuji,平靚正之選~

食飽啡一啡,人生最大享受~

HILTON SUKHUMVIT BANGKOK
11 SUKHUMVIT SOI 24, KHLONG TON, BANGKOK, 10110, THAILAND
TEL: +66-2-6206666 FAX: +66-2-6206699

2 則留言: