2016年7月6日 星期三

2016 曼谷提貨之旅 (Day 3 - 16 May 2016 Mon)

今日中午機走,早餐後仲要去買芒果糯米食,所以要早D食~

噚日中伏D嘢唔攞啦,呢D係穩陣之選~

白粥咸蛋唔會難食啦卦~

今日簡簡單單叫煎蛋算啦~

生果都係穩陣之選~

坐一個站BTS去買芒果糯米飯,來回只係用咗半個鐘~

以前呢度係24小時營業,而家改咗啦,大家要留意啦~

呢個糯米包香蕉我哥哥好鍾意食,不過呢間未買過,
買兩個返去俾佢試吓先,好食下次買多D俾佢~

說好的8點送到呢?有人又唔守信囉,一到8點我已經即刻追佢,
唔覆,咁我不斷咁line佢,最後8點半覆話即刻叫電單車送嚟,
當然都唔係8點半就即刻出到貨啦,不斷追,不斷嚇佢,
我十點就離開酒店,無時間再等佢,最後9點半電單車終於出車啦,
但十點都未到喎,繼續追,最後10:10送到酒店,
你話吖呢d咩人嚟架,可以無口齒到咁,你d嘢幾靚都好啦,
***真係搵鬼幫嚫你啦***

收齊貨後即刻坐車出機場,4大件行李都係得36.6kg,
仲大把位買嘢架,可惜無假啦,唔係真係想留多兩日~


本來諗住去機場個staff canteen食碗粉做午餐,點知堆滿Big 6
咁放棄啦,去lounge坐吓好過啦,費事同佢哋迫~

好彩我有買定個芒果糯米飯啫,呢個午餐非常正!

真係好彩四哥照住,走先嚟落雨,唔該晒!

呢班機時間好好,返到香港仲趕得切去接毛毛~
UL890 Bangkok (BKK) - Hong Kong (HKG) (13:20 - 17:10)

前菜有我好鍾意嘅黑橄欖~

我發覺我成日都揀錯餐,我唔食炸嘢揀咗個炸雞(=.=")

一個圈圈嗰d唔知係咪斯里蘭卡文,好攪鬼~

任務完成,終於收齊晒嘢返到香港!


7 則留言:

  1. 芒果糯米飯我都中意食,係泰國日日都買一盒食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想日日買一盒食,不過唔係日日有位食...XDDDD

      刪除
  2. 點同香港咁好服務呀!
    喂毛毛,由於你呢個月間出了太多篇blog,我不知是揾唔返係你極光嘅留言,定比google掉左去垃圾筒

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係去咗垃圾筒...XDD
      搵返出嚟啦!

      刪除