2016年7月5日 星期二

2016 hea遊北海道 (Day 4 - 17 Apr 2016 Sun)

今日返香港啦,咁個早餐要盡力D啦!
每朝食嘅溫泉蛋都係用呢舊石自己打架,好得意,我朝朝都玩~

好好味呀~

納豆都好味!

早餐已經食自家制麵包加cream真係邪惡到極點!

食返D蔬菜清一清先~

check out前要去我至愛嘅甜品店買蛋糕返香港俾我D邪惡朋友食~

冰同冰袋已經準備好~

去機場一定唔坐JR,唔係實俾毛爸鬧C~

去到機場又要跑,呢個機場真係每次都要用跑嚟完成~

新出,買!

毛爸當然係老地方等啦...XDDD

毛爸:老婆你好嘢,個個月嚟,個個月都有咁多嘢買嘅!

又係66號閘口~

今次準時啦!

今程飛機餐我有好認真選擇!

終於揀到個似D樣架啦!

Banana & cream第一次食,都幾好食喎~

4日3夜hea遊北海道好快就完,我同毛爸嘅大假都用得7788,
未來夏天應該乖乖喺香港返工做騾仔啦(T.T)

2 則留言:

  1. 毛爸做乜偏晒咀,佢應該習慣晒㗎啦XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年一次佢就習慣,一個月一次仲未慣,出年要好好train吓佢...XDDD

      刪除