2015年2月11日 星期三

2015 札幌,二世古之旅 Day 8 (24 Jan 2015 Sat)

二世古滑雪場→ 北海道新千歲機場→香港

 今日要返香港啦,Annupuri 呢個場真係幾適合新手至中級嘅雪友練習,
如果呢個場唔係喺北海道,我相信我會成日嚟,
不過北海道就真係要考慮考慮啦...


10點幾先坐車去機場,仲可能嘆個慢版早餐。今日又有新鮮出爐麵包食~

原來麵包大師係個美女~

日本酒店好多都有好貼心嘅設備,呢個暖杯架,暖住D杯,
等我哋可以有杯真正嘅熱咖啡飯,讚呀,而呢個架係來自德國WMF~


係咪好奇怪點解我會每餐飯都係排得整整齊齊咁影相?
除咗為咗寫Blog,仲係要俾我個營養師睇我食咗D咩呀...XDDD

10:20機場巴士準時嚟接我哋,北海道雪場配套的而且碓係比長野好~

Niseko Northern Resort Annupuri (10:20)→New Chitose Airport International Terminal (13:40)(Bus# 1208) 

中途休息站又去買雪糕食...XDDD

中午1點幾到機場,有5個鐘俾我喺機場努力,
因為咁早未有得check-in,咁首先去寄存咗D大行李先,再去醫咗肚~

目標係第一日因為轉飛東京而食唔到嘅拉麵~

成條拉麵街真係花多眼亂,最後毛爸揀咗喺街尾嘅"白樺山莊"

蛋你任食,不過係全熟蛋,我麻麻地,只係食咗1隻,
麵就好好味,毛爸連湯都清埋~

見條龍咁長,應該有好嘢食,我哋又去排吓,唔好執輸啦~

毛爸好似小朋友咁,攞到杯雪糕幾開心...XDDD

有7個圈架,3百幾円,好抵食,仲要好香牛奶味好好食喎!


呢間邪惡芝士蛋糕店就當然唔可以唔去啦~


呢間係我去北海道必買嘅手信,個個食完都讚不絕口架!

 仲有去睇咗D精品~



 新千歲機場真係好多嘢行,其實5個鐘都真係唔係幾夠架,
最後買埋我個魚生飯做飛機餐就去check-in 啦~

5件行李,有3件寄,46.6kg用盡晒寄艙行李quota...^0^

入咗閘都仲有D嘢買,不過無出面多~


回程準時起飛~

CX583 SAPPORO CHITOSE → HK (18:45-23:30)

 我個飛機餐俾我搬嚟搬去攪成佢咁,
頭先攞時好靚仔架,好彩唔影響味道...XDDD 

  今程好順利,仲早咗半小時到香港,
期待下個旅程呀^^

6 則留言:

  1. 原來係要同營養師交報告kakakaka
    個八哥犬掛勾手工都幾精細喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 之唔係囉,人到中年發福太多啦...XDDD
      有d心郁郁想買架!

      刪除
  2. 芝士蛋糕係咪得北海道先買到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道都唔係好多地方有得賣,我知嘅得涵館同機場先有,如果我去東京就會直接喺佢網頁訂送酒店~

      刪除
  3. 我呢次旅行就係相機食先(開餐前影食物),而遭到隔離枱既外國人議論紛紛呀⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要交功課唔理得咁多,更何況呢d係我嘅自由,唔係影佢嗰碟咪得囉,理得佢...XDDD

      刪除