2015年2月4日 星期三

2015 札幌,二世古之旅 Day 4 (20 Jan 2015 Tue)

二世古滑雪場 (Day 1)

晨早起身見到太陽伯伯,超興奮!


拿拿聲梳洗完就去食早餐,望出雪場仲未開,雪已壓好等緊我哋^0^



早餐係自助式,我當然揀返D日式嘢食啦!

第一次食黑色納豆飯,味道同黃色D係。。。一樣好味...XDDD

呢間係skip in skip out酒店,超方便,一行出酒店門口就滑得!

雖然朝早有陽光,不過一閃即逝,而且仲好大風,午餐要補充返多D能量先得!

北海道D乳制品真係唔同D,個軟雪糕好味到震!

去咁多次滑雪都未試過,部iphone凍到唔用得...XDD
不過佢寫要冷卻後才能使用,明明已經凍到一舊冰咁架啦喎!

有night ski真係好,下午食飯可以慢慢嘆,而且4點之後無乜人玩,啱晒我哋D怕人多嘅麻煩友...XDDD

玩到7點就收工返去浸溫泉,然後就放飯啦,呢度同野沢好唔同,可以玩到好夜,而餐廳都係收十點,
比較接近現代人嘅生活,野沢就要早食飯,夜晚可以安安靜靜做吓自己嘢,各有各好啦~


酒店有兩間餐廳,一間日式,一間西式,噚晚食咗日式,今晚食西式~

西式係自助餐,都好多款式嘅食物可以選擇~

樣樣攞少少已經飽到上心口...XDD

生果同蛋糕都好味,Cheese cake好味過樓下間cafe十萬倍,都係同一間酒店啫,點解質數差咁遠?!


最後由一杯邪惡嘅牛奶雪糕埋尾..XDDD
試過先知原來唧軟雪糕唔易,呢杯係失敗之作,
喞唔到一篤C咁樣,不過一樣咁好味,明天再練練習 :P

今日收嘅貨,好可愛!



Niseko Northern Resort Annupuri
Phone.0136-58-3311 Fax.0136-58-3317
http://www.niseko-northern.com/en/
〒048-1511 北海道虻田郡ニセコ町字ニセコ480-1


8 則留言:

  1. 我諗應該唔係「冷卻」,應該係「解凍」先啱吧XXD
    個西式餐其實都好日式喎,有拉面呢^^
    咁要食多兩杯練習多啲唧軟雪糕kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我鍾意食日式...西式都要揀D日式嘢食...XDD
      你都係咁話呢...XDDD

      刪除
  2. 好多雪好多雪呀! 我都好耐未見過雪啦!!
    西式餐廳盞燈好正,好似鐘乳"冰“咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪真係好好玩,最衰你整嚫隻腳,唔係我一定毒你玩...XDD

      刪除
    2. 喂! 又話搵我飲茶幾時先?

      刪除
    3. 要過咗年先呀,今個星期五飛呀!
      返嚟約呀!

      刪除
    4. 好! 不過你條友又飛,羨慕死人⋯ 今次去邊先?

      刪除
    5. 冬天吖麻,夏天我唔去架啦,去完芬蘭返嚟啦^^

      刪除