2015年2月17日 星期二

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 1 (14 Feb 2015 Sat)

香港  >> 芬蘭赫爾辛基(Helsinki) 市內觀光  >> 利維(Levi) 


十幾年無跟過團,今次俾呢個團吸引到都係因為滑雪,正式係14/2出發,不過13/2晚上 10:30 已經要喺機場集合~

今次去嘅地方都好凍,仲要加埋滑雪,所以行李一大埋~




14Feb2015 AY070 Hong Kong / Helsinki  00:45/06:20


一上機就瞓,晚餐都無食,一直瞓到早餐時間!


好唔容易捱完11個鐘飛機~


我一落機當然係去上電先啦!


買埋水同電話卡就正式開始行程~


呢兩位係我團友,大家見到佢哋個背影有無諗起我邊個blog友呢?


正式出發前,貼心嘅領隊兼教練Lolo送花俾各位女團友,個個都超級開心^0^


Photo from Lolo fb

天都未光就到第一站 "西貝流斯紀念碑" 


第一次感受到北歐嘅天氣,真係幾凍!









行咗第一個景點就去食早餐,當時只係早上8點...@.@"


 呢度其實係個街市,唔知係咪因為情人節好多店舖都無開~
最後揀咗呢間食中東包~

但真估唔到size咁大,又叫多咗,呢間最好食其係係個熟煙三文魚,真係好好味,而且唔咸!

之後行過隔離嘆埋杯美味咖啡,正!





 等車時見到呢個熱情如火嘅小朋友,今日真係有個非常愉快嘅早晨!

我哋架旅遊巴~

可愛又好玩嘅領隊加教練Lolo

 下一站“岩石教堂”, 赫爾辛基嘅景點都好近,車程都係5-10分鐘~



東正教堂~









 大概中午時分,我哋就坐船去參觀世界文化遺產"芬蘭堡",船程唔洗廿分鐘~

碼頭有3隻我個女最鍾意嘅龜龜~

出發啦~

個個走晒去船頭影相,咁我哋去船尾啦~

十幾分鐘就到~

芬蘭堡個碼頭好靓,只係天氣唔好,影相唔靚啫~



我哋坐嘅船,都唔細架!

落咗船就去information centre攞張地圖,跟住建議路線行,有好多唔同線選擇,我哋揀咗最多人行嘅藍路線,來回總共行3.2公里~

除咗有嘢睇,仲有嘢食架~

















芬蘭堡俾我嘅印象係好似個死城,所有建築物都好似無人咁,有d得人驚....

上船回程前見到佢哋,原來呢度除咗遊客仲有其他人架...XDDD

離開芬蘭堡之後就到赫爾辛基大教堂參觀~

相比歐洲地區嘅教堂,赫爾辛基大教堂只屬一般~


跟住就係自由時間~

我哋只係行吓街,食吓嘢,基本上無乜收穫,因為北歐d物價實在太貴啦~




唯一收穫就係喺呢間芬蘭朱古力專門店買咗幾排朱古力~



跟住就去咗行我最愛行嘅超市^^

d菜超級新鮮~

今年個情人節由香港帶到過嚟芬蘭,一共有30小時,而呢個情人節晚間我哋就揀咗呢間意大利餐廳~

可口可樂就一定要支持啦^o^

好耐無食過咁天然好味嘅麵包~

其他都算唔錯,但不至於有驚喜囉~

喺歐洲食情人節晚餐,有好唔同嘅感覺,呢度無人迫你食ABC餐,亦唔係只見到一對對嘅情侶,身旁坐嘅好多係一家大細,又或者係幾個好朋友咁,愛唔一定係講愛情架,多d愛你身邊嘅人啦!
情人節快樂^^

短短嘅赫爾辛基一天遊就喺晚餐後結束,跟住就要出機場,向北極圈進發啦~

 14Feb AY447 Helsinki / Kittila 20:20/21:50

內陸機飛得唔高,睇到芬蘭島與島嘅連接,好靚!
一個多小時嘅飛機,話咁怏就到~

呢度係元首式落機,一出機艙,即刻有-17 度嘅冷空氣迎接我哋,凍得好爽!

Kittila airport 只有一條行李帶,令我諗起復活島...

到達後有旅遊巴送我哋去北極圈最大滑雪渡假村Levi~

15分鐘就到酒店,真係太好,兩日無正式瞓過,已經攰到不似人型啦(T.T)

房間好大,北歐feel酒店~

仲有埋露台,不過個露台凍到c,基本上好少出去~

浴室夠大,擺位又好用,呢間酒店唔錯呀~

第一時間沖涼,跟住就已經不醒人事啦...

Hotel Levi Panorama
http://www.golevi.fi/en/accommodation/hotel-levi-panorama

Levi 滑雪場 
http://www.levi.fi/

9 則留言:

  1. 恭喜發財! 呢日好充實喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子,恭喜發財,心想事成!
      係喎,攰到C咗,真係年紀大啦...XDDD

      刪除
  2. 赫爾辛基一日遊的行程都好緊密喎~~!!
    -17度有冇凍甩咗個鼻?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,幾想搵間酒店眠一眠吖...XDD
      無啦,我呢D冰人...XDDD

      刪除
  3. 毛毛恭喜發財~ 果對情侶係似邊個?係你同你老公囉! 哈哈~
    真羨慕你又去旅行, 都幾密吓噃!
    如果你都話物價貴就真係好貴啦~ xp

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有Starbucks個水壺好靚呀! 係當地買既?

      刪除
    2. 恭喜發財呀銀仔^0^
      似邊個...似大手同小手囉,我初初以為你同我同團都唔出聲呀!
      同你差不多啫,我只係集中喺冬天去...XDDD
      銀仔玩嘢呀....
      Starbucks個水壺喺日本買架,鬼佬地方好難搵到d咁精緻嘅產品架~

      刪除
    3. 邊有玩野jet,哈哈~
      似我地? 港女無咁高,咁瘦呀哈哈~

      刪除
    4. 你一定係想俾人打!

      刪除