2015年2月2日 星期一

2015 札幌,二世古之旅 Day 3 (19 Jan 2015 Mon)

札幌市→ 二世古滑雪場

今個trip係完全喪失晒shopping時間,今朝8點就要坐車入雪場,
酒店唔包早餐,一早就落去酒店對面間7-11度買早餐~


好多選擇,喺日本,食真係最唔洗擔心...XDDD

拿拿聲買完返酒店食,7-11早餐都好好食!


雪場巴士準時嚟準時嚟接我哋,冬天嘅札幌好靚!

KEIO PLAZA HOTEL SAPPORO (08:00)  →  Niseko Northern Resort Annupuri (12:10)
 (Bus# 4201)
http://www.goodsports.co.jp/white_eng/ski-bus/



休息站見到日本軍人,佢哋D制服好靚,唔似得我哋偉大嘅祖國嗰D~

11:30已經到酒店,未有房check-in,咁我哋放抵行李就出去Hirafu度食個lunch先~


酒店大堂對可愛小馬,日日都同佢打完招呼先出去玩架~

由我哋酒店坐巴士去到Hirafu要成45分鐘,真係瞓醒幾覺先到呀...

Niseko總共有4個雪埸,玩得叻嘅可以喺山頂穿梭各雪場,
未夠班嘅就係靠呢D巴士往來各雪場囉,我哋頭先就係坐呢架車出嚟架啦~

好舒服嘅天氣,吸多兩啖新鮮空氣先...XDD

行咗一陣就睇中呢間積丹料理,積丹海膽好出名,嚟到北海道當然要會一會佢啦...XDD


一點鐘,人都唔算多,被帶到近門口一個卡位,曬住太陽食午餐,爽呀~


毛爸嘅海鮮拉麵,味道係好,不過海膽我都係覺得生食好味D~

我就叫咗個廚師推介壽司set,超級好味,件件都好鮮味,魚又夠晒肥美,有時間一定要再嚟!

喺餐牌見到有呢個什貝set,諗住只係3千幾円應該唔大得去邊,應該食得晒嘅...點知嚟到係一大桶...不過最後都食得晒,因為太好食啦...XDDD

食飽返去check-in攞房,好好彩upgrade咗我哋去間大D嘅房,thank you!

雪景真係幾時都咁靚嘅~


無無聊聊又走咗去cafe度食tea,不過D蛋糕好唔得!
唉!慘囉,以後幾日咪無得tea囉...

個朱古力蛋糕乾到碎晒...

咖啡都係一般...呢間cafe可以black list佢~

跟手去攞埋D宅急便返房拆,好在出發前有訂好D想要嘅嘢送酒店咋,唔係今程真係乜都買唔到吖!

拆好禮物去浸溫泉,然後去開飯啦!

今晚食北海道皇帝蟹,好鮮好好味!

餐廳望出去係雪場,見人玩得咁開心,好想一齊出去玩...

Niseko Northern Resort Annupuri
Phone.0136-58-3311 Fax.0136-58-3317
http://www.niseko-northern.com/en/
〒048-1511 北海道虻田郡ニセコ町字ニセコ480-1

4 則留言:

  1. 網上shop定先好好多XXD
    夜晚出去滑雪係咪仲刺激?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚出去滑雪係好少人,唔怕有D無辜人俾我哋撞嚫...XDDD

      刪除
  2. 你知你個北海道trip,竟然有個舊同學同你同一班機齊齊delay,而同一時間共有5個朋友身處北海道呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排北海道出平飛呀,所以咁多人呢個時間去囉...
      唔止你呀,我好多朋友都話佢哋有朋友同我同機呀...XDDD

      刪除