2015年2月27日 星期五

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 2 (15 Feb 2015 Sun)

利維滑雪渡假村 (Levi Ski Resort) - Snow Shoeing


第一個喺Levi過嘅白天竟然係-27度,噚日睇天氣都係負幾度,
真係考驗吓我怕唔怕凍?



好在我哋有貼心領隊Lolo送嘅羊毛鞋墊,今日出去行一日都唔怕凍啦...XDD

房間望出去嘅景色好靚,我有一個粉紅色嘅早晨!

呢個團嘅時間都係好攸閒,9點先落去食早餐,餐廳非常闊落舒服~

早餐食物選擇都算多,不過熱嘢就少D,歐洲早餐算好唔錯架啦~

搵個靚位坐抵,嘆個靚早餐~

10:50大堂集合,出發去玩snow shoeing,咁嘅出發時間跟團真係未試過,太爽啦!

15分鐘車就到達我哋嘅起步地點,有專人教我哋著隻大腳8同講解點樣用呢隻大腳8喺雪地上行,跌抵應該點樣起身,我有好留心聽書架!

毛爸:我準備好啦!

go go go 出發未呀?

影埋大合照就真係出發啦,第一次snow shoeing!!!!

Lolo除咗係我哋領隊同教練之外,仲係我哋嘅隨團攝影師,呢度有CNY Finland 2015字樣嘅相都係Lolo嘅大作,完全捕捉到我哋開心嘅時刻,多謝Lolo除咗帶我哋去玩,俾飯我哋食,俾酒店我哋住,俾飛機我哋坐,仲俾咁多美好嘅回憶我哋呀...XDDD

呢隻大腳8喺唔深雪嘅地方行都好容易,不過一深雪就好難行,我成日俾D雪食住,好辛苦先拎返隻腳出嚟,辛苦過滑雪呀!


行湖面最舒服!

行完湖就入樹林,上斜辛苦呀!

原來樹林裡面已經有人起咗火,燒定腸仔等我哋喎,即刻埋位一齊燒啦!

咁燒嘢食真係第一次,好好玩,腸仔又好好味!



今次旅程好多合照呀!

回程又係橫過個湖返去~





返來啦,影完團體相就去開餐!


我哋食Lunch嘅餐廳~

個外牆係用冰起,好靚,唔知點整嘅呢?

仲有間冰屋喺旁邊~


外面冷冰冰,入面暖笠笠架!

圍住火爐食飯好溫暖~



不過歐洲人嘅午餐係興飲碗湯同食個包架咋...

下午返酒店眠一眠,傍晚時間再出動~

我哋酒店喺半山,今日晚餐喺下面城食,所以要坐吊車落去~

呢間係ski-in ski-out嘅酒店,落去城坐吊車都係幾分鐘,位置好正!

一出酒店就有呢D廁所掍,即刻就可以上山滑啦~


Levi village我覺得比白川鄉更靚!



真係話咁快就落到城~

黃昏嘅景色永遠都咁迷人~

山腳影返上去可以清楚睇到我哋酒店位置,係咪好正呢?

喺呢D咁凍嘅地方見到好多毛孩都係唔洗著衫,又唔見佢哋震喎,好嘢吖!

Levi village唔係好大,不過就好多賣滑雪用品嘅店舖同食店~

夜晚著咗燈,成個town都好靚!





食飯前,Lolo安排咗我哋去浸Spa~

歐洲Spa一般啦,我都係鍾意日本溫泉多D...hehehe...

同日本一樣,浸完就去開飯啦,呢間餐廳個樣幾靚架~



不過D嘢食唔得囉,聽Lolo講,以前多D嘢食架!

Levi village夜晚一樣咁靚~

我哋放雪具嘅地方,大家都準備好明天開始喺北極圈滑雪啦~

以為可以早早瞓啦,點知又收到Lolo whatsapp,9:45出發去睇極光,我哋成團人坐的士上山頂睇,只係幾分鐘車程,上到山頂,搵好位,set好機,極光就出現,Lolo點可以預得D時間咁好架!完全唔洗捱睇瞓,影完行返酒店都係11點幾...XDDD










 





 Hotel Levi Panorama
http://www.golevi.fi/en/accommodation/hotel-levi-panorama


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 團友同領隊都係好好玩嘅人...XDDD

      刪除
  2. 雪地BBQ好正
    極光好靚﹐相機點set影的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次:P
      極光係傻瓜機G1X Mark II自動mode影...XDDD

      刪除
  3. 其實我通常都已經唔係好識分零下七度同零下廿七度的分別:P
    拉住廁所棍上山好玩XXD
    個town夜景真係幾靚喎~~~~@@
    個領隊真係唔錯,又叫埋你地睇極光咁正===>最後有冇畀多啲小費?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 零下七度同零下廿七度其實真係無分別...XDDD
      但我唔鍾意呀,坐吊車舒服d :P
      係架,呢個係意外收穫!
      呢個團更正嘅係唔洗俾小費...wakakaka....

      刪除
  4. 呢個團好正噃,又特別,香港團竟然咁正真讚!
    不過你個天氣app淨係當日負27度喎,其他日子就無咁凍;歐洲人食咁鬼少野,但個個都牛高馬大咁,真唔明! 住酒店,最唔想見到供應Continental早餐,麵包比你食,哈哈⋯
    第二日就見到極光,又羨慕死人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來呢個世界都好多懶人架😜
      咪係,出去玩先嚟凍,好在頂得住😁
      佢哋食咁少,攪到我哋好似好大食咁呀!
      你睇咗咁多次仲羨慕😏

      刪除
    2. 緊羨慕啦,我成日都無啖好食嘛~

      刪除
    3. 我呢個團伙食都麻麻啦!

      刪除
  5. LOLO 係放緊"幻彩極光耀芬蘭", 所以未準時LAW:P

    回覆刪除