2015年2月5日 星期四

2015 札幌,二世古之旅 Day 5 (21 Jan 2015 Wed)

二世古滑雪場 (Day 2)


呢度好奇怪,每朝都會見到藍天白雲,不過一晏少少又會變返陰天同大風~


喺我哋食早餐嘅時候,壓雪車已經開工啦~

壓雪車真係好鬼靚仔,好想上去坐吓...XDD


今日有好多唔同嘅團體嚟學滑雪,有學校,又有軍人~

呢度D牛角包係餐廳自己整,新鮮出爐好香呀!

食飽早餐返房換衫就準備出發啦,
經過之前講嗰間要black list嘅cafe要影D佢做記錄先~

馬仔,我哋出去玩啦~

呢度放雪具嘅地方同長野嗰邊雪場有D唔同,每間房都有自己放雪具嘅locker~


今日我哋book咗教練改善我哋D死穴,等埋教練到就可以出發~
去滑雪其實我哋唔係著好多衫,通常係一件排汗衣打底,跟住一件短袖Tee,
最後就係件防風防水嘅雪褸,好多時咁著都仲會玩到成身汗架!

教練同我哋玩咗兩轉初級雪道,知道我哋有咩要改,執執之後就帶我哋上中級雪道~

都好斜吓喎!

 呢個角度睇仲斜,我哋真係可以得?毛爸話大不了咪行落去囉...XDDD

 毛爸好多時都可以自己攪掂~ 

我就好多時需要教練Will幫吓手...XDD


今年係我學滑雪嘅第三個雪季,一直有個死穴克服唔到,就係直板衝落山時,
重心要放喺前腳,咁先可以平衡得好同容易轉向,查實衝緊落山都已經驚到C啦,
重心一定向後縮,點可能向到前移呢...真係唔明d人點解會做到...
所以我一直都停留喺一個令人沮喪嘅level,只係做到S-turn,不過唔係得心應手!
今次經過Will嘅悉心教導...我終於克服咗呢個死穴啦!


今日Will帶我哋去衝powder,穿樹林,好好玩,好刺激,
衝完powder之後仲攪到一身都係雪,
雖然試過一個人形公仔咁撻落d雪度,笑到Will收唔到聲...不過好好玩,
Will帶俾我哋一個好不一樣嘅滑雪天,多謝你!

玩咗一朝,決定好似Will咁講要對自己好D,於是乎又坐車出去Hirafu食壽司 :目

 今日廚師推介係燒海膽,都係嗰句, 海膽都係生食好味!

毛爸嘅海鮮拉麵~

 我當然食返上次個壽司set啦,好味到無朋友!

再行過隔離間cafe嘆返杯邪惡嘢,夫复何求!
 

 食完lunch同tea,坐車返到酒店已經4點,個天開始黑,又拿拿聲去換衫再去滑過~

 Ski-in ski-out hotel真係太好,真係sir到去門口架!
 

 今日玩得夜,沖乾淨涼,溫泉都係浸咗一陣就去開飯,今日食和式~ 



超級滿足嘅一天^0^

Niseko Northern Resort Annupuri
Phone.0136-58-3311 Fax.0136-58-3317
http://www.niseko-northern.com/en/
〒048-1511 北海道虻田郡ニセコ町字ニセコ480-1

4 則留言:

  1. 壓雪車真係好鬼靚仔===>仲以為你話個壓雪車司機好靚仔kakaka
    果間blacklist嘅cafe看來好拍烏蠅喎@@
    克服咗死穴依家係咪即時升呢咗?
    壽司set個樣好吸引:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無咁好眼力...XDDD
      只係夜晚有d鬼鬼喺度飲酒,平時真係拍烏蠅架!
      係升咗,而家叫高級beginner...有無覺我勁咗...XDDD
      唔止個樣,真係好好味架!

      刪除
  2. 軍人都學滑雪? 雪豹突擊隊???
    熟海膽如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔知去邊度訓練架,我只係一早見到佢哋,之後全日都無見過啦,一定係去D樹林玩特訓!
      熟海膽==>唔好食囉,似熟嘅嘅魚子...

      刪除