2014年12月19日 星期五

2014 日本大阪痴痴共之旅 Day 6 (3 Dec 2014 Wed)

今日9點半機,6點就要出門去坐機場巴士,好在過條馬路就係咋! 



出發去機場,原來我喺毛爸心目中仍然係小朋友,今日早機,毛爸噚晚已經不斷whatsapp 叫我早D瞓,
今朝5:30又叫我起身,到我上咗巴士又同我講CX check-in喺C區,佢應該都好擔心我會返唔到香港...XDDD

一去到機場拿拿聲去check-in,毛爸話佢哋噚日check-in排長龍喎,不過我去到都無人,5分鐘攪掂!
跟住去醫肚,食咗個好一般嘅喬麥麵~

返轉頭準備入閘時見到人山人海,好在我早少少到!

今日好好天,真係有D唔捨得走... 

哈哈...唔止無遲,仲早十分鐘開,咁好彩!

呢個就係個空姐介紹話係CX嘅Signature meal喎,咁一定係出名難食,中計!
最後我當然一個人成功返到香港啦,我無毛爸諗得咁低能架...XDD

6 則留言:

  1. 過關人龍真係長架,你好彩早到咗唔駛排^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人係咁叫我要早D去機場,我先早咋...

      刪除
  2. 日本一次過睇晒! Yeah~~~
    D壽司好好料!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去風流快活呢兩個月我好勤力呀...XDDD

      刪除
    2. 真係估唔到你唬我唔係度先黎發奮⋯

      刪除
    3. 等你返嚟有排先追返D blog...XDDD

      刪除