2014年12月22日 星期一

2014 曼谷,野沢,名古屋之旅 Day 3 (21 Dec 2014 Sun)

東京→野沢

 
朝早5:30 已經到達羽田機場,今次坐通宵機所以唔揸車啦,book咗接送,
不過我book呢個係同人share車的,我哋第一批到,要等埋其他乘客...不過等咗一陣,
司機叔叔話另一批人臨時取消咗,得我哋兩個喎...


Chuo Taxi 

咁大架車得我哋兩個坐,超級舒服囉,4個半鐘車程可以慢慢嘆!

出發時都係啱啱天光~

一上車就瞓,一直到休息站停車先識醒,噚晚喺機度瞓得兩三個鐘咋!

拉麵做早餐...XDDD

再去Starbucks上埋電,醒晒!




 第二個休息站好細,停十分鐘就走~

唔洗毛爸揸車睇佢幾開心...XDD

一車都係我哋嘅行李...hehehe...

越行越多雪...



11點幾已經到咗酒店,未有得checkin,我哋又周圍行吓~





順便食埋午餐先返酒店checkin~

揀咗間好傳統嘅小店食喬麥麵~

彈牙,爽口,好味道!

食飽返酒店check-in,今次又住返我最愛嘅
野沢温泉 旅館 さかや“
我哋住504號房,係和式房間,入口玄關位~

再行入去係洗手間,沖涼房同個小小茶水間~


睡房~

另外加個小露台~



 人未到,已經有好多貨到咗...XDDD

今次連滑雪外套都訂埋,即買,即送,即著,價錢仲要平香港買一半,真係抵到爛!

下午無事做,毛爸負責set binding,好似幾熟手咁喎!我負責午睡...XDDD

瞓醒去沖個涼,浸吓個天然溫泉就去開餐啦!

呢間酒店d伙食向來都唔錯,今年比往年更好,待應姐姐都笑我哋食得好乾淨,一d都無淨...XDDD


野沢温泉 旅館 さかや
TEL:0269-85-3118
〒389-2502 長野県下高井郡野沢温泉村豊郷9329

5 則留言:

  1. 今年日本好似大雪咗,積雪比以前厚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去之前好擔心D路唔知有無封...好在無事!

      刪除
  2. 可唔可以比條LINK我買滑雪褸呀...HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺日本樂天訂,你search sista J 就有好多^^

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除