2014年12月16日 星期二

2014 日本大阪痴痴共之旅 Day 2 (29 Nov 2014 Sat)


嚟緊兩日毛爸要跟公司活動去德島,所以呢兩日得我一個喺大板市周圍盪,
我都係第一次一個人喺外國,毛爸擔心到C......佢擔心無人管住我,我會買爆喼...XDDD

瞓醒去食個早餐先,呢間D早餐麻麻地,不過我都食唔少...XDD




喺我book酒店時幾乎全個大板站附近D酒店都full晒,淨抵D2百蚊同8千蚊一晚嘅酒店,好彩最後我個皇牌Agent朋友幫我搵到一間千幾蚊一晚又喺附近啫,唔係唔知點算...

10點就執好行李check out,呢度行去Hotel Granvia只係5分鐘,好方便~

放抵行李就開始我一個人嘅自由行,喺日本坐車對我嚟講係好大嘅挑戰,
我驚自己唔識路返酒店,一路行,一路影抵經過嘅地方,到時要問人都易D吖!

出口又影~

上到地面又影...而家睇返真係好抵能...XDDD

今次好叻,亂打亂撞,一上地面就係New Balance 專門店,即刻去掃貨先...XDD

大板new Balance 專門店
日本大阪府大阪市西区北堀江1丁目6−2サンワールドビル

最靚係童裝,可惜我腳大著唔到...

跟住就往心齋橋進發,而家有google map真係方便好多,我呢D路痴都識路啦!

第一站去睇阿囡嘢先,貨都係網上店齊,下次都係訂咗送酒店好,唔洗嘥時間行~

心斎橋筋Hannari & PetParadise (営業時間 11:00 - 20:30)
〒542-0085 大阪市中央区心斎橋筋2-3-28 ロンドンビル1F/2F
呢個大板影相位唔會放過啦...XDDD

行行吓有D肚餓,又google吓,原來有間好嘢喺附近,即刻去醫肚~

今井 本店
TEL 06-6211-0319
大阪市中央区道頓堀1丁目7番22号
http://www.d-imai.com/tenpo/tenpo_honten.html

好味又彈牙嘅烏冬,真係無得頂!

跟住再繼續行....行....行....

行到2點幾就返酒店check-in,雖然我出發時已經影抵晒D出入口,不是返嚟都係出錯咗...
喺地底行嚟行去都揾唔啱路,於是走上地面又用google map帶我返酒店...@.@"
酒店門口有南美人表演,令我諗起好多喺南美嘅片段,
聽咗幾首歌先好唔捨得咁返入酒店,唔係行到咁攰我會聽耐D~
一上到房喺窗口見到聽日要住嘅酒店,仲諗住一陣去搵吓添,而家慳返,Hotel Granvia 位置真係超正!

單人房簡單整潔,又好用,下次如果嚟大板我會住返呢間~

人同機都要叉叉電...

樓下就係大丸同Toyku Hands,淨係帶個銀包就可以落去血拼,
中途又可以返嚟卸貨同去洗手間,真係好愛呢間酒店!




晚餐去食壽司,呢間OK,不過同我最愛嘅美登利仲有一段距離~

元祖ぶっち切り寿司 魚心 本店 (11:30~翌1:00) http://www.ajibil.com/uoshin/
〒530-0027 大阪府大阪市北区堂山町5-4

今日收穫,鞋同LC係幫朋友買~

毛爸都有禮物,唔好話你連牙籤都無枝啦...XDDD


今日用邪惡嘅宵夜嚟埋尾,perfect!


Hotel Granvia Osaka (TEL +81- 6-6344-1235)
http://www.hotelgranviaosaka.jp/
3-1-1 Umeda • kita-ku, Osaka 530-0001

10 則留言:

  1. 可以返酒店「卸貨」正呀XXD

    回覆刪除
  2. 你成日周圍去,原來第一次咋???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,我未試過一個人自由行架,所以毛爸連我同朋友去佢都唔放心,驚我盪失路...XDDD
      所以我好羨慕你架,咩都可以自己解決到!

      刪除
  3. 乜11巳經有櫻花杯架喇⋯
    成日見你返酒店拆禮物,請問點樣訂野送返酒店既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個櫻花杯係舊年買架,不過我去旅行好多時都帶住佢!
      我喺日本樂天訂,好多都免費送日本國內架~

      刪除
  4. 請問係咪訂左送去酒店counter,就會有人叫你收貨架啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過收貨人名一定要同book酒店用個人名要一樣酒店先check到,然後先會幫你收架~

      刪除