2014年12月21日 星期日

2014 曼谷,野沢,名古屋之旅 Day 1 (19 Dec 2014 Fri)

香港 → 曼谷

 
CX751 Hong Kong - Bangkok (14:25-16:20 2時55分)

2014-15 雪季正式開始,不過去玩之前要去同四哥請個安先,亦都順便去曼谷hea兩日^0^

 今朝毛爸仲要返工,中午我一個人帶埋兩大一細喼再加一個20kg重嘅snowboard bag
坐的士去毛爸公司接佢去機場,好在有呢兩個喼俾我當車仔用,唔係都唔知點樣抬個袋落樓!


接咗毛爸,去到機場check-in,入閘,去Lounge攞埋支水已經要上機,真係幾趕!

今次我本來book premium economy, 不過CX轉咗機,我哋book嗰班機無PE位,
咁就upgarde咗我哋去business class,真係多謝晒喎...XDD


Business class D 餐好食好多,真係一分錢一分貨!


仲有埋fast pass,過關超快!

不過機場排的士就超長龍...

每一個地方嘅黃昏都一樣美!

一去到酒店放抵行李就即刻出去同四哥請安,見到呢個公仔估唔估到我住邊間酒店?

 每年能力許可下我都會嚟,多謝四哥保佑我哋!

跟住就去毛爸最愛嘅頌通,都係叫咗例排嗰三味,仍然係咁好味,食到一粒飯都無得淨!





今日行程好趕,超攰,好在有間正酒店,今晚要早d瞓啦!


BANGKOK HILTON SUKHUMVIT HOTEL

6 則留言:

  1. 兩喼當車仔用,good idea~~~^^

    回覆刪除
  2. 幾時帶埋我坐商務呀⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好想,但又唔捨得⋯

      刪除
    2. 今次係意外收穫,CX送,你成日去旅行, 無理由儲唔到架,集中火力簽一張card,儲一間airline 聯盟,oversea雙倍積分,HSBC最多仲去到5倍,然後乜鬼費都用嗰張card交,乜鬼嘢都簽card,好快就儲到^0^

      刪除