2014年12月17日 星期三

2014 日本大阪痴痴共之旅 Day 3 (30 Nov 2014 Sun)

一個人瞓都唔係瞓得好冧,朝早有望到日出,不過好快又瞓返...XDD



瞓醒落樓下搵食,搵到間啱食點知係要買飛...我一隻日文字都唔識,
點買呀(T.T),呢個係我最掛住毛爸嘅時候...XDDD

突然諗起佢門口有張海報有名架,即刻出去影,然後對返d字買飛,哈哈...為咗食真係咩都諗到!

成功買到我想食個早餐!自己辛苦買,令捨好食...XDDD


跟住就係幫人去入近期大熱象印杯,發現已經俾香港人掃晒,得返d Thermos 同Tiger杯...


最後搵到一隻細象,不過咁細隻要4千幾円唔抵無買~

最後都係買咗幾隻新出嘅超輕保溫杯~

Tokyo Hands 有5%discount俾遊客,俾錢前記得去攞咗先呀~

11:45衝返上房,pack好行李又搬酒店!

寄抵件行李又去行新埸~

行行吓俾我發現好嘢,呢對黑白狗我好like架,好在未食飯,即刻排隊啦!

Cafe le pin
大阪梅田阪急百貨9/F


有限定食品~


有靚靚公仔樣食品~

有正常食品~

排咗唔洗5分鐘就可以入座,日本真係好,幾出名嘅食店都唔洗排好耐~

叫咗3樣,自己都覺得有d過分,不過又唔捨得唔叫任何一樣,算啦括出去吧!

每一樣都比我預期中好食,真係好有驚喜,到我離開大阪前一日我先知點解佢d甜品咁好食!


食完lunch就去酒店會合毛爸,有苦力,又可以大手入貨...XDD

咁大個柿都係第一次見,買個返酒店試吓先~

幾乎大過我塊面...@.@"

呢隻嘢好好食,清甜爽脆,第二日想返去再入d貨,點知得d賣剩庶...失策呀!

毛爸今晚都係要同公司同事食飯,毛爸唔識路,我好叻送佢去心齋橋間餐廳再自己返酒店,
去到心齋橋當然順便掃吓街啦~

今次叻搵啱出口啦!

返酒店hea一陣,今晚約咗個香港朋友食飯,我講俾毛爸知,佢話我巴閉喎大阪都有朋友...XDDD

晚餐去咗LUCUA嘅叙々苑食燒肉
http://www.lucua.jp/shopguide/index.cgi?c=shop&pk=183






呢間燒肉好味呀,d沙律好正,佢有自己d沙律汁賣架~

Hilton Osaka
〒530-0001, 大阪府大阪市 北区梅田1丁目8番8号 
Tel : 06-6347-7111                                      



4 則留言: