2014年12月18日 星期四

2014 日本大阪痴痴共之旅 Day 5 (2 Dec 2014 Tue)

今日毛爸會返香港先,我因為無機位,要明天先走得,咁重好俾個藉口我可以喪買多一日...XDD

今日瞓得晏,起身去睇吓個機場巴士站位置再去食早餐已經11點幾~

第一日到買咗個北極星蛋包飯外賣試唔真味,今日再去多次要堂食,新鮮真係唔同D,好味好多呀!


今日大板開始凍,正牛時間都係得8度,仲好鬼大風,都係行百貨公司最棧鬼!
 
噚日食過之後好似上咗癮咁,唔覺唔覺又自己行到嚟喎!

Kiefel Coffee
http://kiefel-coffee.co.jp/shop01.html
 
今日咖啡照舊,試新蛋糕,呢件仲正過噚日嗰件,
中間個底有少少檸檬醬加埋D芝士食真係夾到啱啱好,
可唔可以喺香港開間分店呀!

今日唔覺意反轉張單嚟睇,發現原來我第3日食喎間Cafe le pin係佢哋開架,唔怪之D蛋糕咁好味啦,
 
上咗電係唔同D嘅,終於俾我搵到個靚罐又係合理價,
仲要係Thermos crossover Afternoon Tea特別版,即買!

呢個平香港好多,本來打算買,最後行吓行吓唔記得咗,激C人!
 
晚餐去咗搵壽司食,見佢人頭湧湧應該唔錯,一於入去試吓!
 
 
江戸前回転鮨 紀州 弥一


 
呢件軍艦壽司唔用手係食唔到,D餸多到勇出嚟,真係好邪惡!

再加一碟蟹糕蟹肉軍艦,膽固醇...唔理啦!D糕蟹好好好...味呀!
 
其實我都有食D正正經經嘅壽司架...一樣好味...XDDD
 


 
蒸蛋都好滑,唔明點解香港D蒸得咁難食!
 
食飽繼續買,買到人哋閂門前先跑去退稅,而家好多百貨公司都係只退6.9%稅架咋,
有1.1%係收作手續費架,所以大家要注意啦,又其是會幫人買嘢嘅朋友,記得計清楚啦!
 
呢件邪惡之餅為呢個邪惡之旅埋尾,明天早機返香港啦!
 
 
最後執埋喼就瞓啦,今日有D嘢唔記得買,個喼仲有位呀...


〒530-0001, 大阪府大阪市 北区梅田1丁目8番8号
Tel : 06-6347-7111

2 則留言:

  1. 依家円平咗真係駛得開心好多^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食同買都平香港好多...真係唔想返嚟呀!

      刪除