2014年1月29日 星期三

2013 Doggy Lamma Island (28-12-2013)

自己去玩飽返嚟,點都要同個囡交代吓嘅,嚫星期六得閒約埋朋友仔Oreo 一齊去南丫島玩吓,
我哋早咗到,去行吓商場先啦!

毛毛:D聖誕裝飾好靚呀!

未去南丫島前首先要陪媽咪上咗電先!


夠鍾上船啦!


傻妹有得玩笑得特別開心~





毛毛好朋友Oreo

話咁快就到!


毛毛:呢度我好似以前嚟過喎...
 
想正正經經同兩個小朋友影張到些一遊相啫,睇佢兩個幾咁唔合作...真係激C人!


一齊放返上車,無得走,咁先影到!

行無幾耐,有人又有新發現,shopping時間!
 
毛毛:佢哋要買幾耐架?

大人shopping時間時,小朋友就影吓相先啦...XDDD
好在有帶毛爸嚟...XDDD





毛毛:佢哋shop完ping又食,幾時先到我哋遊戲時間架?

之後我哋行到洪聖爺海灘就回頭啦!

靚靚Oreo ^o^




回頭我哋行上風車度,大斜路,兩個小朋友都唔肯行...要坐車(T.T)

有車坐都唔洗笑到咁奸架,你知唔知推你嗰個幾辛苦呀?

毛毛:終於都到啦,攰到我吖!
你全程坐車上嚟架喎,邊個攰D呀....!!!!!!!


黑白雙剎合照當然唔少得...XDD


呢個毛毛超級唔專業,影幾張就瞌眼瞓,扣你糧架!




好在臨尾都交返D貨,算你啦!


 
毛毛:Oreo點解你高我咁多嘅?


毛毛:媽咪撞衫呀,我唔要同人撞衫呀!

毛毛:唔鍾意呀,嬲嬲呀!

毛毛:我著得好睇D!

Oreo : 肥妹你好煩呀,我真係怕咗你!
 
Oreo個攝影師好勁,呢個咁精彩嘅選美爭位情形都俾佢影到...XDD
 

毛毛:大家唔洗擔心,我無事,我身手好敏捷架!

Oreo : 頭先發生咩事,我唔知喎,我食緊雞雞呀!

 

哈哈...又俾人捉返上嚟再影過,今次合作D啦!









毛毛:我交晒貨,可以玩啦!




 





 

毛毛:我有時都係一個幾出色嘅友誼小姐嚟架...XDDD

玩咗一輪,又要開工啦,唔係今年個月曆點算呀!


 

影影吓有人無心機...


最後仲瞓咗!

 
都係Oreo專業D!

最後都係俾個傻妹上車瞓,毛毛真係年紀大啦,玩大半日就攰成咁...
之前帶佢去日本,玩到第四日先開始攰架,本來我仲想帶多佢去一次德國,
見到今日呢個情形,我諗我要打消呢個念頭啦...

瞓咗一陣又精神返,都唔老得晒吖...XDD



Oreo : 我俾姐姐鬧...





玩到日落就走人,今日人狗都好開心!


15 則留言:

  1. 趺落地那張, 好好笑, 真係笑左出來.

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:姐姐你無D同情心架...(T.T)

      刪除
  2. 張張相都好靚呀, 風景好影出來的相也美些......
    仲有Hello Kitty 車好搶鏡呀, 我好LIKE 呀....where to buy??

    Catherine

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Kitty 車在台灣買架,好似係限量版~

      刪除
  3. did Mo Mo hurt when she falling down ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,佢查實都係一隻百厭星嚟架,自己都成日跳嚟跳去...XDDD

      刪除
  4. 我朋友個隻跌過一次就變得畏高~

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛係隻百厭星,乜鬼都唔驚...XDD

      刪除
  5. 友誼小姐獎一定有毛毛份

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢心情好先肯架啦,呢個囡係超級嗅脾氣架!

      刪除
  6. 依D叫快差呀...KAKA 肥冬都係咁一上車就訓,落車再玩過

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛係上佢自己架車先瞓,坐爸爸車唔瞓架,麻煩妹嚟架...XDD

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. Hahaha如果真係選美咁樣跌落地,一定上頭條呀,個張真得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,呢張相好珍貴,唔係個個都影到...XDDD

      刪除