2014年1月23日 星期四

2013 芭堤雅+曼谷 Day 6 (26-12-2013 Thu)

Bangkok --> Hong Kong

 
泰好味嘅早餐,生果多到係食唔晒...XDD



食飽有氣有力,去抬芒果同糯米飯啦!我好多香港朋友鍾意食架!

 
12點check out,去機場先食lunch,機場我鍾意去佢哋個staff canteen食,又平又好味!
 
未試過喺Starbucks買唔到咖啡,佢兩部機壞晒喎!激C人,諗住買杯啡上機慢慢嘆架麻!
 
今次真係要同毛爸一齊試土產咖啡啦!


6日行程,輕輕鬆鬆完成^^

拜拜啦曼谷,我出年會再嚟!


而家國泰D飛機餐真係難食到C,反而泰航唔錯呀,呢個咖啡布丁好好食~

我個私人飛機餐...XDD

第一次飛飛吓見到第二架飛機,佢好似好趕時間咁,飛得好快!

安全返到!

11 則留言:

  1. 有排都冇得去, 黑色警示.

    回覆刪除
  2. Starbucks買唔到咖啡? 等於老麥無包賣,酒吧無酒賣噃! Wakakaka~

    回覆刪除
  3. 芒果糯米飯o個邊賣幾錢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. HK$30/pack
      呢間比較貴,不過好好食...XDDD

      刪除
  4. hello 毛毛媽… 我黎緊會返hk2星期,想知你知唔知邊度仲會有你本書買呀~? 定係已經係絕版呀? thx thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度仲有

      bDOG TOKYO DOG Grooming Salon
      Tel : 2791 6555
      Address : G/F 9A Tak Lung Back Street, Sai Kung Tuk, Hong Kong
      Facebook : http://facebook.com/bdog.tokyo

      刪除
    2. saikung有d遠 >< 淨返幾日又要去petshow~ ai... 無辦法>< 同你本書無緣tim!

      刪除
  5. 個私家飛機餐更吸引XXXD
    blog頂張相影得好鬼靚^^兼浪漫!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka...去泰國必備架!
      我上次去好好彩遇到個好嘅攝影師^^

      刪除