2014年1月23日 星期四

2013 芭堤雅+曼谷 Day 3 (23-12-2013 Mon)



PAtTAYA-->BANGKOK



今日要返曼谷,book咗Mr. T 11點嚟車我哋返曼谷,大把時間,去食個豐富早餐先!



我哋間房喺最尾...次次返房都要行條超長走廊~

唔知先爸係咪唔捨得走呢...XDDD

今次曼谷我哋住Okura,有天橋連住BTS,出入好方便~


放抵行李第一時間去同四哥請個安先~
 
我出發時好多朋友都好擔心我哋安全,但其實身處曼谷時係完全同平時一樣,好平靜,好味嘅餐廳一樣要等位架~

 
Lunch 去咗Zen,食兩個set lunch,埋單HK$5XX,泰國D嘢貴咗好多,我覺得仲貴過日本!
 
跟住就係shopping時間...XDD


呢隻係毛毛喺香港食開嘅泰國雞,足足平香港一半有多,真係想掃D返香港!

晚餐又去頌通,呢間真係唔可以唔去,十年如一日都咁好味!
 
食完再買過...
 
睇到D好靚嘅餐具,不過就百貨公司嚟閂門做唔切退稅,聽日再嚟買你,你等我呀,唔好俾人買咗呀!



 
行到成11點先返酒店,間房唔大,但好舒服,果然係日本人品牌,正!




今日最滿意嘅收穫!

6 則留言:

  1. 毛毛媽媽、可以話知八哥公仔係邊度買呀、我2月13book咗去曼谷、唉、雖然唔知去唔去得成、不過都做下工課、thank you

    回覆刪除
  2. 窗外有個咁正嘅view我都唔捨得走啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係好彩先有間咁正嘅view,真係要望多兩眼...XDDD

      刪除