2014年1月2日 星期四

2013 芭堤雅+曼谷 Day 1 (21-12-2013 Sat)

Hong Kong-->Bangkok-->Pattaya


年頭去咗拜神,年尾一定要去還,又順便去泰國過一個熱辣辣嘅聖誕~
中午機係我同毛爸嘅首選,唔洗早起身,阿囡又可以陪多我哋一晚,上機前先送佢過去嫲嫲度,今次係我第一次坐A380,好期待!


周圍都好闊落~

今次好好彩,無要求之吓竟然俾咗Exit位我哋,真係一個好開始!

唔知幾時開始d男人鍾意攬公仔,毛爸隔離個廿幾歲嘅男人,全程都攬住隻熊仔,真係攞命!



坐大機最唔好就係上落機...

今次我哋又係book咗Mr. T車我哋去芭堤雅,佢service好,價錢又低,推薦呀!


中途休閒站~

加氣~


黃昏時候已經差唔多到芭堤雅市~


今次我哋住Hilton Pattaya,因為佢位置方便,今日我哋真係好好彩,酒店又俾咗間正房我哋,個景靓到我第二日唔想出街...XDD

房間好大,張床超舒服!


浴缸都望到海,另外有淋浴嘅地方,洗手間又係分開嘅~



跟住出去搵食,第一餐就嚟張龍記,咖哩蟹我哋好掛住你...XDD






超級正又超級飽嘅一餐,行咗一陣去金手指按埋腳仔就返去瞓,好滿足!

9 則留言: