2013年12月13日 星期五

2013 上海 - Day 5 (1-12-2013 Sun)


第五天:杭州->上海->香港


最後一日行程啦!朝早去咗銀杏林,兩排銀杏樹,D葉已經黃晒!





路上遇到好司機,介紹咗呢個茶園俾我哋睇~



今朝係去參觀靈穩寺,朋友去買飛時,我去同狗玩...XDDD

天氣好到眼都爭唔大~



因為正好係深秋,D葉已經變晒色,好靚!



好似去咗日本咁!




今次我呢個中國遊有個意外嘅發現就係好多地方都好乾淨,西湖好多人,但地下一D垃圾都無,
呢度又係,中國人係咪真係進步咗?














行到中午返酒店食lunch~
食咁多餐呢餐算係最普通嘅一餐,不過都OK好味架,係之前食D嘢太邪惡啫...XDD












食飽飯,朋友開車送我哋返上海機場,車程成三個幾鍾,我一上車就瞓,真係辛苦晒上海朋友^^

上機前見到呢個廣告,本來唔係特別鍾意呢個牌子D嘢,不過睇到呢個廣告即刻加分啦!


今次呢個上海之旅,我對我哋祖國開始有D改觀,希望祖國繼續進步!


6 則留言:

  1. 開始改觀>> 會唔會係近上海好D呢?

    回覆刪除
  2. 你兩公婆係樹到行個張超正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得我個對影相有要求嘅朋友...XDD

      刪除
  3. 銀杏情人路挺浪漫^^
    原來靈隱寺也有紅葉看,很美

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我真係估唔到咁靚,開始對我哋祖國有D改觀!

      刪除