2013年12月11日 星期三

2013 上海 - Day 4 (30-11-2013 Sat)

第四天:紹興->杭州


因為噚 日行程太豐富,攰到C咗,9點就上床瞓,今朝可以好早就醒,清晨嘅景色更靚!

右手邊就係我哋住嘅屋仔,屋頂結咗霜呀!

成個渡假村都好大吓架!

每間屋都唔同,各有各特色~



喺渡假村裡面,周圍都可以見到河~



呢個係酒店大堂所在處~

穿過大堂就係食早餐嘅地方!

裡面好現代化架!仲好多嘢食,中西都有!

咸嘅豆腐花,第一次食,好味又好滑!

原本呢間係中國百佳酒店之一,唔怪之咁正啦!


食飽早餐就坐船仔遊吓呢條村,好寫意~








噚日食飯暑餐廳,開舖前要掛返D鴨出嚟,日日都要收收掛掛咪好鬼煩囉~

午餐去咗食麵,酒店包埋~





得8款麵,有兩款無貨,我哋4個人,叫咗4碗~




點知碗碗都好似面盆咁大,最後個個都食唔晒,真係嘥!

返房執好行李,check out就出發去杭州啦!

拜拜啦大禹!呢兩位喺我哋喺南極認識嘅中國朋友~

由大禹去杭州嘅西湖要兩個小時嘅車程~
今次我哋住西湖賓館,呢度有好多名人住過架~


酒店就坐落西湖旁邊,景色超美,又方便,一行出酒店就可以睇到西湖嘅美景,而且唔洗同人迫,好正嘅一間酒店!





成日聽人講杭州西湖有幾靚,都不以為意,第一次感受到,呢D相只係用iphone同一部防水相機影架咋!














行行吓見到個好靚嘅pat pat...XDD

正面靚好多...wakaka...

喺湖邊一直行到日落先去食飯~


朋友刻意安排我哋喺西湖旁聽嘅餐廳食飯,咁就可以對住西湖耐D啦!





今晚每一個餸都好特別,大部份我都未食過,樣樣都好食,可惜我得一個胃,唔可以食晒佢哋落肚!







可以喺西湖食龍井蝦仁真係一絕呀!

白色嗰D係魚肉,好鮮,好好味架!

乞兒雞~





呢個湯我第一次飲,好得意滑漉漉^^


野生黃魚,好鮮呀!




個樣又可愛,內涵又好味嘅龍井茶酥,一打我都食得晒呀!




4個人食咗20個餸,簡直係人類極限大挑戰呀!
跟住就返酒店啦,食到咁飽我都瞓得著,我都幾服咗自己架...kakaka..



10 則留言:

  1. 渡假村咁大, 有車坐嗎? 可踏單車嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有高爾夫球車坐,單車唔見有喎!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我應該係豬精托世,幾飽都瞓得著...XDD

      刪除
  3. 個渡假村好似用返D舊建築,如係既話又有特色又保育~ 讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係全部外牆都係舊建築,只係裝修咗內部,所以好有特色!

      刪除
  4. 成個度假村就似一個古鎮,幾特別喎
    龍井酥想試下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有當地朋友帶真係唔同D,今次食嘅同睇嘅都好特別~

      刪除