2013年12月5日 星期四

2013 上海 - Day 2 (28-11-2013 Thu)

第二天:上海遊蕩




毛爸一早出咗去做嘢,我就無無聊聊瞓到lunch先起身,可以瞓到自然醒係好奢侈,好耐無試過!

第一餐已經係lunch...哈哈!
去咗酒店旁邊一間麵館食麵,係噚日check-in 時個服務員介紹~



等麵嘅時間見到呢隻百厭星喺度玩報紙~


D麵好好食,不過D牛肉就好硬,30人仔,OK啦!
 
跟住就四圍蕩吓,蕩蕩吓見到Starbucks又入去啡啡先!
好黑仔,排我前面個大嬸買18杯,足足等咗半個鐘先有得飲,好在我唔趕時間啫!

行到3點就返酒店執嘢,今晚搬去朋友家住,
聽朝一早出發去滑雪!
今日毛爸工作順利,準時返到上海市,6點就開飯啦!
呢D時侯去到上海,當然要去食大閘蟹宴啦!
清清哋,食個藍莓山藥開吓胃先!


牛肚好爽口,味道好似香港!

炒蟹蚶,好好食,仲要唔洗自己剝!
炒蟹腳,呢度唔知用咗幾多隻蟹呢...啖啖肉,真係好正!

蟹湯豆腐,豆腐索晒D蟹湯,好濃,好好味!

最邪惡嘅一味出場啦,蟹粉炒蟹肉,食到停唔到口,真係邪惡到極點!

蟹湯獅子頭,我掛住食蟹,唔記得食佢...哈哈!
蟹宴喎,點都要食返隻蟹掛!

呢度實在太好,唔洗自己郁手,有專人幫你拆蟹,真係太幸福啦,呢隻蟹公勁多膏,見唔見呀,
罪過罪過...我唔客氣啦!

蟹粉小籠包,好味!


蟹黃雲吞,個湯甜到呢...我已經11成飽啦!

但都唔可以唔食酒釀丸子架...好在有叫,好食過香港嗰D呀!

十分滿足,第一次咁樣食蟹宴,多謝上海朋友帶我去見識見識呀!


9 則留言:

  1. 18杯!!!
    唔使拆蟹食殘廢餐咩~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,都唔理吓掛佢後面嗰個D感受架!!!
      個蟹身要自己拆架,唔算全廢,最多都係咩廢啫...wakakaka...

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除