2013年12月3日 星期二

2013 名古屋+白川鄉 Day 5 (26-10-2013 Sat)

第五天:名古屋市中心→名古屋機場

今日係全日shopping時間,百貨公司要十點先開,
可以慢慢嘆個早餐先出發!

有西式同日式揀,我梗係揀日式啦~


嚟咁多日最好天今日,都好有一日晴天~

我哋住間酒店好方面行去百貨公司區都係十分鐘,
下次再住名古屋都會揀佢!





拚搏完一輪就去食午餐,揀咗食烏冬~

山本屋総本家 松坂屋店
http://yamamotoya.co.jp/day/index.html


熱辣辣,好大煲!


呢隻係名古屋好出名嘅味增烏冬,鳥冬是半熟的,
外軟內煙韌,未必個個鍾意食,呢種係名古屋的烹調方法,
配料仲有名古屋品種的鷄同和鷄蛋,味增湯好香,
我就好like呢煲烏冬啦!

~然後繼續買買買~

日本松茸原來真係咁貴架,一支已經兩萬円!

中途仲見有萬勝節巡遊,但好奇怪,成車女人都係男人扮架 =.="


呢間酒店真係好抵住,佢每間房重有兩個下午茶送,
行到攰,我哋就返酒店嘆個茶先!

兩件蛋糕都好好味,杯咖啡仲要幾好,又加分俾呢間酒店!

行到咁上下就揸車去噚日間屋酒屋食晚餐啦,真係超級期待呀!

呢個同噚晚一樣,好味道^0^


超級貼心嘅店員,佢見我哋唔識日文,
今日專登譯咗英文俾我哋,真係好感動 (T.T)


好多朋友怕居酒屋好多人食煙,不過唔知點解,
呢間係有煙灰缸喺枱面,但我連續兩晚都無見人食煙,
而且室內一D煙味都無,超讚呀!


噚晚食咗,今晚唔叫啦,不過放喺我面前,又唔抵得影吓佢...哈哈

今日叫晒佢推薦嘅魚生,一個字"鮮"!

海膽甘甜到不得了!!!


海螺,爽  ̖ 甜  ̖ 脆!


因為太好食,今晚唔可以唔叫...哈哈!

睇個樣都知佢有幾新鮮啦!

每隻都有我手板咁大隻架,毛爸唔食生蠔,
我可以自己吞晒兩隻,大滿足!

呢個菇菇湯又係唔可以唔叫,太好飲呀!

天婦羅可以話係一般啦,槳粉硬咗D,有咁多好嘢食,可以唔洗揀佢!


呢個鯛魚煲仔飯係一定要叫,好鮮嘅魚味加好香嘅飯味,等咁耐都抵架!



煲飯應該有4大碗,我哋當然食唔晒,打包囉,
睇吓店員幾有心,幫我哋包成兩個飯糰樣,
聽朝有美味早餐啦!

超級滿足嘅一餐,埋單13,000円,超抵食,下次我嚟名古屋,一定會係因為你而停留一晚喺名古屋市中心!

跟住開車去機場
餐廳→東橫INN 中部國際空港本館橙色方面
44.7KM 42分 1,800円 IC-42KM


泊好車,差唔多11點先check-in完返房,
收埋呢兩件包裹就齊晒今次嘅Order啦!
今日喺超市買 ,好靚喔!

執好行李就要旱D瞓啦,聽朝9:30機返香港!

東橫INN 中部國際空港本館橙色方面 (TEL:0569-38-0045)
〒479-0881 愛知県常滑市セントレア4-2-5
7,106 (會員價格)  駐車場免費


8 則留言:

  1. 見到D野食好想食呀, 流晒口水!

    回覆刪除
  2. 專登譯咗英文>>真窩心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無諗過, 張紙我keep起咗做紀念品!!

      刪除
  3. 回覆
    1. 張機票只係$1000,所以時間係咁上下架啦!

      刪除
  4. 咦~~~~十月廿幾號我都係在Nagoya喎!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪又係因為ANA而去?我好多朋友都係...XDDD

      刪除