2013年12月4日 星期三

2013 上海 - Day 1 (27-11-2013 Wed)

第一天:香港->上海



毛爸要去上海做嘢,我就嚫機會跟佢去探朋友~

好耐無試過咁上機,3點半機,兩個鐘就到上海!

港龍飛機餐比CX好,起碼有雪糕食!


朋友親自到機場接我哋,好鍾意佢架車!


第一個行程就係去朋友家食返餐住家飯先,朋友嘅父母怕佢整得唔地道,下午親自嚟幫佢煮...實在太感動!
每個餸都好好食,而且都係我未食過架!



餃子有4個唔同味道,我食咗廿幾隻,因為太好食呀!

魚湯睇好似好清,其實好甜架!
食飽朋友就送我哋返酒店,毛爸明天要開工,所以住酒店會比較方便!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係東北菜...我哋南方人好少有機會食到~

      刪除
  2. 工幹⋯ 哦⋯ 你迷可以搭單痴酒店住囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係...呢D係員工太太福利...哈哈!

      刪除
  3. 你上次話唔再來上海架...................WAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 要探朋友麻,唔係應該唔會來,不過經今次之後,會有下次啦...XDDD

      刪除