2011年2月13日 星期日

手信...點解可以咁啱心水架?

來自美國同西班牙嘅手信,樣樣都好鍾意,多謝晒蘇蘇家!


西班牙火腿,我嘅”飛弗”食品,聽日就去買個蜜瓜返嚟攪掂佢!


呢個係毛毛,香港成日斷貸,呢支係由美國運到架!


仲有就係我好鍾意嘅建築大師高迪(Gaudi)起嘅一間大屋”米拉之家”啦,2002年我去西班牙都係為咗睇呢間屋,全間屋都好靚,高迪呢間屋嘅設計特色係無直線同唔對稱,當年我都有買一份手工返嚟自己起呢間屋,不過手工差,而當年嗰份係每一樣嘢都要自己剪,自己用膠水貼,終於用咗兩個月,起咗間超”核突”嘅”米拉之家”出嚟,由於太醜樣,上次裝修時已經送咗俾堆填區啦!


今次蘇蘇因應我嘅程度買咗個簡易版俾我,今次我一定會起得佢靚靚架!


有圖教點起架!



唔使自己剪,仲有number跟住砌!


建築進行中!





登登登.........起好啦,係咪好靚呢?


沒有留言:

張貼留言