2008年4月23日 星期三

狗狗道南賞櫻之旅-Day 6 (14-4-2008)





洞爺→室蘭市 →地球岬 →白老町→千歲Outlet→洞爺


今日早餐喺酒店食,食飽我地就出發去道南一個非常漂亮的海邊城市「室蘭」,尼度有個叫「地球岬」嘅地方, 「地球岬」起喺超過100米高嘅懸崖峭壁上,面向太平洋,佢喺朝日新聞社主辦嘅「北海道の自然100選」中得票係第1位,而且係日本人睇日出好熱門嘅地點添,咁你都估到佢有幾靚啦!不過我哋去嗰日落雨,所以影出嚟相麻麻地!


由我哋酒店開車到「地球岬」 ,大概45分鐘,之後就會去一間大家都去過而又好想再去嘅海鮮檔「蟹御殿」食其海鮮大餐啦!尼度D海鮮款式應有盡有。



午餐後兩個mama條shopping根發作,咁兩個papa唯有車佢哋去第一日去到人哋已經收咗舖嘅千歲Outlet醫吓啦,如果唔係今晚實無覺好瞓都似!


晚飯係酒店,食飽休息一陣,就輪到我哋D豆咪去浸溫泉啦!今晚要好好休息,因為聽日係搏剎的最後機會! Shopping Shopping Shopping.......


mama瞓多一陣得唔得呀?


我都瞓醒囉,點解papa仲末浸完個晨早溫泉嘅?


 


食早餐啦!



呢個係俾我哋D小狗浸腳仔嘅溫泉!


地球岬好靚,不過好凍,凍到小吉變咗震震狗!


又係醫肚嘅時候啦!          


食飽就要眠一眠啦,我d睡姿都唔係好奇怪啫,做咩個傻mama笑得咁開心嘅!


 


小吉你睇中邊間呀?


嗰間好似幾好喎!


mama呢度有件正嘢,快d叫姐姐攞size我試啦!


靚女做咩電我啫,我都你女仔嚟架!


呢度仲有個dog run, 不過嗰日淨係試衫都試晒d時間,無得係度玩添!


晒咗咁多力,梗係要補充吓體力啦,呢份係小狗餐,我同小吉一狗一份!


呢d係豆咪嘅!


跟住就返酒店食晚餐啦!我哋係咪好好食力呢?


食飽就梗係覺覺豬嘅時候啦,不過豆咪佢哋話大人要浸咗溫泉先瞓得,叫我同小吉瞓先喎!點解呀?都唔明嘅!         


不過唔理咁多啦,我先啦!


3 則留言:

  1. 毛毛, 啲大人緊係要浸下温泉啦!! 日頭行到咁攰, 重唔抖返夠本浸個温泉Relax 吓咩??
    [版主回覆04/24/2008 14:14:00]我夠攰囉,又唔帶我去浸?

    回覆刪除
  2. 毛毛你哋個早餐好正呀!
    [版主回覆04/30/2008 13:48:00]係囉!幾正架,不過我得個睇字,無份食!

    回覆刪除
  3. "蟹御殿"我之前去過,真係想再去,不過沒有地址電話,只認得屋頂那隻熊,可否給我這些資料?最緊要係電話號碼,Thanks!
    [版主回覆02/21/2009 00:36:00](Empty)

    回覆刪除