2008年4月22日 星期二

狗狗道南賞櫻之旅-Day 4 (12-4-2008)

函館朝市西波止場公園漫步 


今日我哋晨早就起身啦!因為我哋今日要去函館朝市食早餐囉,美味嘅海鮮丼,有帶子、海膽、三文魚子、甜蝦同長腳蟹,係咪早D起身都抵呢!食飽早餐順便逛吓函館朝市買吓嘢添!



d魷魚好似幾正喎,咬啖得唔得呀!



呢個老版娘好鐘意我哋兩位來自香港嘅小朋友,佢舖頭入面都有三位小朋友架!



豆咪佢哋嘅"海鮮丼"早餐!



長腳蟹拉麵!



然後我哋再去碼頭旁邊嘅西波止場買吓手信,放吓血同食個午餐咁啦!


mama記得幫我買埋d手信俾我d朋友仔呀!


呢度仲睇到我哋噚日去咗嘅函館山添噃!


呢度係我哋住嘅酒店大堂,係咪好靚呢?其實d姐姐仲靚啦!


mama我哋要去寵物店買玩具呀,唔係買日用品!


我同小吉靚唔靚女啫?


悶屎狗啦,我哋d mama又去咗放血啦!



今晚又係食蟹!


呢份係我嘅,不過好眼瞓,無食到,益咗我個傻mama添!


呢個cheer cake係大人嘅宵夜



2 則留言:

  1. 我個blog又神咗,下面呢段又出唔到啦!都唔知yahoo想點!
    今日我哋晨早就起身啦!因為我哋今日要去函館朝市食早餐囉,美味嘅海鮮丼,有帶子、海膽、三文魚子、甜蝦同長腳蟹,係咪早D起身都抵呢!食飽早餐順便逛吓函館朝市買吓嘢添!

    回覆刪除
  2. 毛毛, 做セ唔食呀!! 蟹蟹好好味架噃!!
    [版主回覆04/24/2008 14:12:00]我玩咗成日連眼皮都無力撐呀,仲邊有力食蟹蟹,所以咪益我個傻mama!

    回覆刪除