2015年8月21日 星期五

2015 台北即興之旅 Day 4 (30 Jun 2015)

今朝辛苦晒兩位團友晨咁早就去果欄度攞芒果,
我哋3個人訂咗5大箱愛文芒~



箱箱芒果都又大又靚~

仲有個心型架!

綠色係龍眼芒,我未食過,台灣朋友媽咪送俾我哋試,
今次都係多得呢位台灣阿姨我哋先有D咁靚嘅愛文芒食咋!

Pack 好晒D芒果,check out, 寄埋D行李喺酒店就出發去今日嘅景點啦~

松山文創園區


就係要嚟睇佢~

呢度同時仲有好多其他展覽睇~

今日我哋早,展覽未開門,咁去行吓街先囉^^


台灣,邊度都有咖啡賣,真係驚你無得飲會C咁!

呢度賣嘅嘢都好精緻~


呢3杯咖啡都等咗一段時間,應該係精心炮製...XDDD

個杯蓋好實用,紅色個小蓋可以再吸返落放飲管個位,
飲唔晒都唔怕倒瀉啦,真係好貼心嘅設計!

終於等到開門,拿拿聲入去睇啦~

D公仔好抵C同可愛~




有好多產品可以買走~





睇完就去吳寶春麵店買埋冠軍麵包就要去食lunch啦~

新出品,有得試食,好香好好味,即買!



Lunch去咗君品酒店"雲軒"食龍蝦12味自助餐~

12款唔同煮法嘅龍蝦任食~

仲有好多其他款式嘅食物~

魚生都係無限量供應~

鍾意食朱古力嘅朋友見到一定好開心~







沙律吧都好新鮮,又多選擇!

解窄果汁

生果款式就少咗D~

蜜糖係成塊上!

食咗好多轉龍蝦,咩味都試晒...XDDD



呢個Tiramisu超得,唔甜又夠滑,仲有陣陣酒香!

我知道咁係太過份,不過食埋呢餐都返香港囉,放肆D都係咁話啦~

呢碟唔關我事架!

原來我哋3個人買咗4大袋麵包!返香港有排食...XDDD


食飽返酒店攞埋行李出機場,呢度係一人份嘅行李,
所以我哋3個人都要call架7人車!

3人行李,好似我係最檢點嗰個...XDDD

桃園機場都幾多嘢買,可惜我哋無位再買啦~

呢隻八哥公仔有D貴,本來都想買,不過見到佢係made in China,即刻放返底~

嘆埋杯咖啡就準備上機啦~

仲分咗個吳寶春麵包食,果然係冠軍級出品!

又Delay咗個幾鐘,CX真係差咗好多!

今次個飛機餐算係咁,食得落!

十點幾先返到香港~

4日3夜都可以買成咁,下次毛爸應該唔俾我自己去旅行!

全部行李安全到達!4日3夜台北即興之旅完滿結束!


12 則留言:

  1. 個龍蝦自助餐真係好正呀

    回覆刪除
  2. 個幾箱芒果手提上機?
    龍蝦自助餐好似幾正﹐幾錢一個人?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我pack落喼寄,手提太重啦!
      龍蝦自助餐每位NT$1,980+10% 

      刪除
  3. 請問在那處果欄買呢? 一箱多少錢呢? 我7月都有買回港, 不過是在街市生果舖買, 散買了8個

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似好遠,坐的士去要差不多NT1000,因為係朋友去攞,地點不太清楚 :P
      大概NT900/箱~

      刪除
  4. 有麵包機喎....行李咁多唔超重咩

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好眼,回程因為無位,買咗特選經濟位,可以帶多D嘢...hehehe...

      刪除
    2. 怪唔得啦, 就係多左個5kg...wakaaa勁

      刪除
  5. 日日都幾幾人嘅份量,到冬天你仲滑唔滑到雪架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個營養師話要食得夠先有能量減肥架...XDDD

      刪除