2015年8月20日 星期四

2015 台北即興之旅 Day 3 (29 Jun 2015)


今日早餐出咗去外面街市買咗D豆漿,包點同生果~





火龍果,甜到漏,好抵食!

蓮霧都十分清甜!

食飽早餐又出發啦~

今日嘅行程仍然係食同買...XDDD

第一站,義興 - 烘焙用品


好多款式又平!

我都有收穫...XDDD

貓貓幫手看舗,不過偷懶蓋眼瞓!

第二站,微熱山丘


一入去未買嘢就有人請你坐抵,飲杯茶,食件餅!

咁好招呼,真係唔幫嚫唔得啦!

第三站,犁記

總店好靚~

終於嚟到午飯時間,今日又食蟹!



兩小時任食,仲包飲品~


餐牌上有嘅都可以任叫~

最初我哋都驚2小時又要燒,又要食唔夠時間,
之但係原來有專人喺你張枱幫你燒架,自己完全唔洗落手~

你睇專人燒得幾咁靚呀!










魷魚燒到啱啱好,又軟又鮮味,自己一定燒唔到啦~



蟹仲係會幫你剪開埋個殼架!


一拎上手就食得,點解人哋D service可以好成咁架!

燒完又會問你想食咩,即刻去廚房度攞俾你...真係好到呢!

D蟹係咁大碗上架!


真係好食到無朋友呀!

菇都燒到咁靚架!

仲有甜品

同雪糕,二百幾蚊真係超值!


下午仍然係Shopping time ^O^

經過見到洪瑞珍三文治,真係見到個樣都唔想食,唔明點解咁多人鍾意食~

今日午餐食太飽,下午茶食雪糕算啦~

本來想買,不過店員去咗食飯,無得買(T.T)

唔知係咪食得太多邪惡嘢,晚餐無乜胃口食~









行返酒店時,見到靚靚嘅月光~

呢度係我其中一個團友嘅戰利品~

明天要返香港啦,今晚要努力執行李!

6 則留言:

  1. 甜o既火龍果我未食過.
    烘焙模都啱你??你依家入廚嗱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜o既火龍果好好食架,王子第日去台灣一定要試啦!
      唔係,貪得意買,而家都未用過...XDDD

      刪除
  2. 微熱山丘我係網上買再送去酒店﹐好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 係順路先去買,平時都係網上買再送去酒店﹐,今次都係第一次去佢間舖^^

      刪除
  3. 諗住話你尋晚食十人餐,今朝食生果餐減返,點知夜晚又食肉獸⋯
    你D團啱我食極都唔肥嘅人呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想打呀銀仔,明知人減肥,喺度講食極都唔肥嘅人!
      你真係打得少吖!

      刪除