2015年8月19日 星期三

2015 台北即興之旅 Day 2 (28 Jun 2015)

酒店係唔包早餐,噚晚已經買定早餐食物,知道今日會有大把嘢食,早餐食少少啦!



酒店旁邊就有街市,聽朝可以出嚟食早餐~

 一出發又係去搵食, 行出大路,好多大樹,即刻清涼晒!

 喺行去我哋食lunch嘅餐廳時經過呢間cafe,幾想衝入去食呀!

下次我會再嚟試!

呢15分鐘步程,中間實在太多引誘,行行又去咗買咖啡飲~

隨便一間小店,咖啡都好得!

品川蘭,一間新派牛肉麵~


呢度坐位同裝修都好舒服,服務又好!

前菜有D失望,麻麻地,唔知咩味!

牛肉麵,有3款湯底揀,肉就有齊3樣,牛肚,牛筋同牛肉~

麵就真係無得輸,好味過噚日嗰間~

下午又係shopping時間^o^

呢個粉紅色按摩器超得,我哋3個一人一個搬返香港,
之後毛爸試用過後,又叫我買一個俾佢...XDDD

我都覺得我哋變態,下午茶食鼎泰豐...XDDD




然後繼續買...買...買...

晚餐去咗食近排人氣火鍋"品火鍋"

前菜,魚生同壽司只係上一次,其他都係可以任食~



我哋食咗N轉皇帝蟹同牛肉,真係超級新鮮同鮮甜~



呢度service仲超級好,一落order即刻就會去廚房攞俾你,
見你開唔到蟹殼,即刻有人埋嚟幫你剪開,
唔會好似香港D侍應咁永遠都睇你唔到!


今日收到台灣朋友送俾我哋嘅結婚禮餅,好好特別!

有廿幾三十款餅~

款款都好靚,唔係幾捨得食^^

唔好意思,今日又係全部食物相...XDDDD

8 則留言:

  1. 台灣食野真係又平又好食
    個間牛肉麵 bookmark先

    回覆刪除
  2. 嫁女餅好精緻
    間cafe幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止精緻,仲好大盒,有排食...XDDD
      呢D小店,香港已經好難見到啦~

      刪除
  3. 永遠都睇你唔到>>精呀!唔使做咁多嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,而家喺香港出街食飯真係好受氣架!

      刪除
  4. 永遠都睇你唔到,加叫十樣只比一樣你!
    D魚生好正喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀,而家喺香港出街食飯真係好受氣,所以而家我都係去D家庭式經營嘅茶餐廳多,費事勞氣呀!

      刪除