2015年9月25日 星期五

2015 台北遊學團Part 1 (Day 1 - 29 Aug 2015 Sat)


第一次一個人離開香港上學去,識我嘅人都知道,我呢d不求上進,
唔愛讀書嘅人,正正經經嘅課程唔會吸引到我去學...XDD
一個人出發行李唔多,只有黑色細喼係我,另外兩袋係帶俾台灣朋友~


而家上機前食飽係指定動作,CX飛機餐係極不可靠!

去到閘口見到個牌寫東京,嚇一嚇!我以前自己買錯機票...

原來係去日本經台灣啫,幾想唔落機坐到尾呀!
另外,CX又delay!

呢個炒飯好難食,好似爛飯咁!

差不多2點先去到酒店,未有得check-in,咁放抵行李去醫肚先!

多謝台灣朋友幫我搵定我想食嘅水餃,酒店行去唔洗十分鐘~

酸辣湯同前菜麻麻地~

韮菜水餃好好味!

干貝水餃係呢間店嘅名物,餃皮係綠藻做嘅,好鮮味,
都好好味,不過我都係鐘意韮菜多d!

唔記得攞錢就去咗食嘢,好在夠錢找數,食飽拿拿臨去攞啦~
而家去台灣好方便,只要有呢個logo,就可以用有銀聯logo嘅提款片直接拎台幣,
要收HK$20手續費,不過個匯率好,可以抵返,但每日最多只可以提NT20,000~

跟住再去台北車站行吓,下午茶去咗咖啡弄~

滿足!

旁晚時候返酒店休息一陣,呢間酒店好滿意,房又大又新,服務超級貼心!






晚餐約咗台灣朋友食飯,佢請我食手工雪糕好好味,無實體店,只可以網購架咋~

晚餐去咗熟成21牛肉麵,NT555一碗,味道都算唔錯,不過貴過品川蘭一倍,
我會覺得品川蘭無論環境同麵都呢間好,好在朋友有coupon可以半價食到,
唔係真係會覺得好唔抵!

Cozzi Hotel Teipei - 台北忠考館
http://www.hotelcozzi.com




6 則留言: