2015年8月18日 星期二

2015 台北即興之旅 Day 1 (27 Jun 2015)

話說有一晚,3個傻人食飯講起好想見一位台灣朋友盛裝嘅靚樣,
就係咁,第二日,即刻book機票,訂酒店,向台灣出發!


因為要趕及12點到達會場,所以訂咗朝早8點機,真係人都癲呀!

天未光就出發...


 去到機場寄咗行李,買個麥當勞早餐就衝去閘口上機~

好耐無試過喺香港機場要坐呢D巴士~


好在我有買早餐...XDDD

真係晨咁早到,未試過見桃園機場咁少人。

三個人出發嘅行李已經要坐車頭,回程一定要call架大車!

今次因為遲book,又加上71, 仲要係3人房,選擇唔多,呢間位置雖然唔算太方便,不過房間就好大好舒適~

酒店staff好好,11點已經俾我哋check-in~

有個大廳俾我哋玩!




仲有個小偏廳,住多個人都得~

合三人之力,帶俾台灣朋友嘅手信同埋佢貓貓嘅罐罐^^

 12點到達會場,見咗朋友,影咗相就繼續我哋台北嘅行程,
今日係朋友家姐結婚,所以我哋只係到賀,無參加婚禮,
下次台灣朋友結婚,我哋必定參加,到時記得留返個靚位我哋呀!

Lunch去咗永康街食牛肉麵

排咗十幾分鐘就入到去,算好好彩!

豬腸,好肥~

牛肚,好爽,好味道!

牛肉麵,又軟又入味!


三十幾度,見到呢個雪花冰,點可以唔食!

荔枝冰,好清甜!

芒果冰仲要加球雪糕,真係夠晒邪惡!

 跟住陪朋友去咗包裝廣場入貨,之後又再食!

好鍾意去台灣D咖啡小店,唔多人好舒服~

蛋糕做得好好食,唔會太甜,忌廉好滑!

休息完又繼續shopping,見到好可愛嘅蛋糕仔,好借太飽,無試...



晚餐去咗欣葉食台菜,呢間係我個朋友必食嘅台菜餐廳~

每款餸都保持到水準,好好食...但我哋今次好變態...




叫咗個十人份量嘅竹筍雞湯!


 但佢真係好好飲,3個人飲晒一煲10份嘅湯,真係有D嚇人...XDDD

食埋甜品就返酒店,好眼瞓,今朝5點起身到而家!


京站二館國際酒店式公寓
地址:光復南路415巷226號, 信義區 (台北市, 110)
電話: +886227203668
http://www.myresort.com.tw/itaipei2/



5 則留言:

  1. 食力派@@
    全日都係食喎,勁呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,又話keep fit...
      十人份量,咪成日急尿?
      另外間酒店幾正吓喎~

      刪除
    2. 你兩個洗唔洗咁呀!
      唔係全日,我哋係食足4日....XDDD
      我哋叫時唔知佢係十人份量架,嚟到先知大濟,不過我哋食力分派,無問題啦!
      呢間真係幾好,係坐的士返去煩D,好多唔識路@.@"

      刪除
  2. 正呀﹐想去就去
    不過6月去台北應該好鬼死熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲熱過香港,不過要去搬時間限定嘅愛文芒就無計啦^^

      刪除