2015年6月5日 星期五

2015 札幌,留壽都之旅 Day 8 (18 Mar 2015 Wed)

札幌市→ 北海道新千歲機場→香港

嚟咗咁多日,終於有個正正經經日式早餐食!

呢度連酒店食嘢都唔貴呀~


早餐係頂樓餐廳食,可以睇晒成個札幌市,靚!

美味日式早餐,正!



食飽返房執埋行李就出機場啦,我有好多嘢要去機場買,真係5個鐘都唔夠行呀!

酒店→北海道新千歲機場
Airport bus (10:25→ 11:45 左右抵達) [ 運費 ]大人1,030日圓
http://www.keioplaza-sapporo.co.jp/taiwanese/access/index.html

毛爸鍾意食拉麵,咁拉麵做lunch啦,隨便去咗間,
呢間味道唔係唔好,不過太肥膩,碗面有半吋油,點食呀?




本來4點飛,最後Delay兩個鐘先起到飛,北海道似乎對我哋嚟講麻順喎!

CX581 SAPPORO CHITOSE - HK (16:00-20:45)

超難食CX 飛機餐~

順利返到香港,今個雪季都正式結束,希望下個雪季快D嚟啦!

今個雪季嘅成績表!

13 則留言:

  1. 跟住你個cam一路滑落雪山感覺超正呀^0^
    天氣咁好都delay兩個鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無跟我一齊跌...XDDD
      機件故障喎,次次都delay,真係想打佢!

      刪除
  2. 唔使等下個雪季,飛落南半球或再上極地或終年積雪既高山滑雪咪得囉?
    喂! 毛毛,你都唔使一係就唔出blog,一出就咁密架! 追C我⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無晒假啦,飛去雪櫃就得...
      因為我發覺自己懶得太耐咪發奮吓囉,順便激發吓你...XDDDD

      刪除
    2. 激發我? 哈哈! 無晒D相及靠少量記下既文字好難寫架! 要靠星期六、日見到港女時佢又回憶吓,又要佢執吓D文法及錯別字,所以快極有個譜。
      仲有啱啱寫完你去過既Cayman,有無乜野變化?

      刪除
    3. 我去時好似無咁多建築物,上岸個碼頭係沙地嚟架,成廿年前,都唔係記得好清楚^^

      刪除
  3. 下次可去Tower個露天溫泉,唔使去嗰個焗死人o既室內大浴場。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 真係懶到C呀,夏天我係咁上下架啦,冬天好D...XDDD

      刪除
    2. 你條友終於浦頭! 唔好懶呀,荒廢左就唔想再寫啦~ 好多以前識落嘅blog友已失晒蹤了⋯

      刪除
    3. 我咪又係,得返幾個咋...我真係唔想荒廢個blog,不過我認,呢排好懶...XDDD

      刪除