2011年7月8日 星期五

25 Jun - 1 Jul 2011 曼谷之旅 ﹣ 飲食篇

今次我哋呢個7日6夜之旅,主要都係食同瞓,過其無鬧鐘嘅生活!


由香港出發,上機前都要整餐翠華先~


泰菜


建興係毛爸去泰國必到嘅餐廳,而家有好多假建興,你哋認清佢個招牌啦!



椰青係食咖哩蟹嘅好拍檔,可以解返咖哩嘅辣同熱氣~


一碟菜,一碟蟹,兩碗白飯,超級好味道!



仲有一間泰菜係唔可以唔去就係頌通啦,頌通同建興嘅菜單差唔多,咖哩蟹亦係各有特色,建興個汁好味D,但頌通炒出嚟嘅蟹係鮮味D,而炭燒嘅食物就係頌通比較出色,另外建興就係集團式,唔係間間都好食,我哋每次去都係會去返老店,老店炒嘅蟹個汁係最好味,但地點唔太就腳,而且因為附近經常塞車,十架taxi有十架都唔肯去,我哋次次都係搭BTS之後再行15分鐘先可以去到!而頌通就係家庭式經營,只此一間,水準保持得好好!       


燒大蝦,又香又多汁!



令我哋經常掛念嘅咖哩蟹!而家諗起都想食呀!


Food Court


泰國嘅food court係我哋lunch經常流連嘅地方,又平又好食,最好係份量少少,可以試好多唔同款式~        


日本菜


日本菜喺泰國好普遍,日本餐廳嘅數目同款式我相信比香港多好多,而且價錢又平,所以無理由唔幫嚫吓架!


Mo Mo Paradise - 呢晚好想食D菜,就走咗去 mo mo paradise,一人一百蚊,食到攬住個肚走,又滿足埋我想食菜嘅願望,抵!





大戶屋,食日式快餐,呢間麻麻地,嘥咗個quota添~


Fuji - 平靚正嘅日本餐廳,最好味碗蒜蓉炒飯,食晒先記得未影相!


法國菜


Water Library 而家係我最鍾意嘅西餐廳,我相信我每次去曼谷都會去探佢!


呢度嘅食物嘅款式轉換得好快,每次去都有好多新款式俾你試,今次懶得諗,我哋就揀咗tasting menu,樣樣試D,可以試好多款!


呢兩杯新鮮生果打嘅冰沙,好清新,好開胃~


上次我哋只係叫咗一款水,飲唔到佢有咩特別,今次毛爸醒啦,叫兩隻款,比較吓有咩唔同,睇吓第日有無機會做"評水員"


餐廳亦好細心,會標籤咗你邊隻杯裝邊隻水,唔會撈亂架!今次我哋飲到透明樽嗰支甜D好味D,下次再試佢其他水藏!


我哋隔離枱成枱都係杯!    


由一開始嘅麵包到最後嘅甜品同咖啡都係精彩絕倫,味道一定係你估唔到嘅,呢位咁年青嘅廚師,真係天才嚟架!




呢個43度嘅三文魚我要講一講呀,個三文魚係用43度火焗過,佢個質感好特別,介乎於生與熟,軟與硬之間,好特別嘅一個煮法!






湯牛肉原來可以好好味!


我好鍾意食甜品,但我鍾意嘅甜品款式好少,食嚟食去都係嗰兩樣,從今晚以後我多咗一個選擇啦!


Gin tonie "Water Library" 少少酒味,少少青檸味,食得咁飽,真係可以幫手消吓滯!好味道!      



一個完美嘅晚餐點可以少咗呢兩杯香濃嘅咖啡!


Water Library 我最愛的泰國餐廳(^з^)-☆


今次更有幸認識咗呢度個老板,因為我知佢唔係做開飲食生意,亦唔係泰國人,我就問佢點解會喺曼谷開呢間餐廳呢?佢話"just for fun",just for fun可以攪到間咁成功嘅餐廳,真係要俾100個贊你呀!


另外老板話佢係Thong Lor開咗另外一間同名餐廳,只有12個座位,可以望住廚師一路煮,一路食,一路傾,一路飲,氣氛好好,不過佢話未來兩個月嘅booking都已經full咗,叫我下次再去曼谷時早D通知佢,佢會try to squeeze兩個位俾我哋喎!一位風趣幽默,又好享受人生嘅老板,帶俾我哋一個愉快難忘嘅晚上!


生果


Mae Varee 芒果糯米飯 - 個個愛芒果糯米飯嘅人都一定唔會錯過!


下午茶,一人一大盒!


Supermarket買嘅榴槤,真係好食到停唔到口!


今次我哋仲去咗"Or-Tor-Kor" 鮮貨市場,呢個場我哋都係第一次嚟,好大,好多local嘢食賣,而價錢當然平過超市啦!


我哋嘅目標出現啦!



毛爸話"Cheers"!      


食飽榴槤再買幾個芒果帶返香港,完成任務!


咖啡


今次試咗一隻local品牌咖啡,味道拍得住Starbucks,但價錢只係Starbucks嘅1/3!


即叫,即磨豆,即沖,超新鮮呀!




Starbucks 係我哋每日必到嘅地方!


Water Library 嘅咖啡都好出色!


今次呢個trip真係食到肚滿腸肥,返香港真係要的起心肝減肥啦!


6 則留言:

  1. 我成日都以為曼谷係食泰菜之類..嘩.想唔到都有咁多好野食!!
    [版主回覆07/10/2011 13:01:00]我同毛爸都唔係好食泰菜,但就好愛曼谷,因為佢真係太多款式嘅好嘢食!

    回覆刪除
  2. 毛毛ma你下次幾時再去泰國呀, 不如你帶隊我跟團啦~ 正過跟蔡san呀~
    [版主回覆07/11/2011 14:17:00]你捨唔捨得台灣先!

    回覆刪除
  3. 除左榴槤,樣樣野食睇到我流晒口水! 毛媽, 你真係要搞番個泰國團, 等我可以跟你食下好野!
    [版主回覆07/11/2011 14:26:00]Joey, 我呢團D榴槤係最精彩喎 ,好!等我諗諗佢!

    回覆刪除
  4. 跟你真係正過跟蔡san~~ 
    [版主回覆07/11/2011 14:32:00]邊有蔡san咁勁,你幾時返鄉下呀?

    回覆刪除
  5. 我地都超愛曼谷, 年年at least 去一次.... 等我地下次試下頌通先.... 諗起咖喱蟹都超開心... 流哂口水!
    [版主回覆07/11/2011 14:41:00]曼谷真係一個唔去唔得嘅地方,沙士嗰年D機票同酒店勁平我去咗4次,而家就多數一年一次啦!
    頌通幾好架,又唔會太多香港人!

    回覆刪除
  6. 你同毛爸都係食好多野喎!!!!! WATER LIBRARY真係好好味. 我下次都要試吓松通先.
    [版主回覆07/14/2011 13:56:00]7日喎,唔算多啦!
    頌通同建興有時好難揀去邊間架,有時間最好去晒兩間!

    回覆刪除