2011年7月11日 星期一

25 Jun - 1 Jul 2011 曼谷之旅 ﹣ Dog Show 篇

今次我哋好好彩,可以睇到泰國dog show ( http://www.thailand-dogshow.com/index.php?lang=en ),其實我哋出發前都唔知,係去到泰國睇報紙先知,啱啱喺我哋返香港前一日開show,夾得咁fit,當然要去睇啦!

 

會場有接駁車 (http://www.impact.co.th/en/easy_access.php ),係BTS Mo-Cit站旁邊 ,每半小時一班車,車程都係半小時,收費每人每程30baht,上車唔洗俾錢,落車先俾~                     

 


 


 

呢度就係落車地方,返出去BTS站都係喺呢度上車!

 

一落咗車就見到會場,都好方便易搵!


 

未入會場已經見到隻好靚嘅8哥仔,玩陣先走啦靚仔!


 

入場費20baht一位,部份會捐俾救助流浪狗嘅團體~


 

等買飛時又見到幾隻狼狗,佢哋應該係嚟表演嘅~

 

入場啦!


 

一入門口就見西莎個booth,又靚又大,仲有個位有攝影師幫主人同狗狗影靚相!


 


 

個會場都好大吓,應該大過香港機場嗰個,不過D嘢就同香港差唔多!


 

右手邊有個俾狗狗玩嘅地方,都好大吓!


 


 

呢隻BB好可愛,最愛咬人褲腳,跑時跳吓跳吓,真係想抱佢返屋企呀!


 

狗廁所都大過人~


 

毛毛食開隻糧呢度都有得賣,仲平好多,不過咁重都係唔買啦!


 

仲有好多唔同嘅booth,好多都好大吓~


 

 

 


 


 


 


 


 


 

因為好多嘢香港都有,所以只係買咗3件小朋友衫同2件大人衫就算啦!


 



 

跟住就去睇人哋D狗狗比賽~~


 

呢隻8哥好聽話,無論咩情況下都專心望住個主人,最後佢勝出咗~



 

之後到松鼠狗比賽~


 

我好怕D人將D狗染成咁,唔知D染料對D狗有無害架麻!


 

比賽嘅後台情況~


 

呢幾隻西施準備緊一陣出賽~


 


 

泰國狗展同香港最唔如嘅就係佢有狗賣!


 


 

D狗BB好可愛,但我又覺得佢哋好可憐,希望佢哋好快可以搵到位好主人啦!

 


 


 


 


 

呢隻BB好識搵位瞓噃!     

 


 

再嚟介紹吓我咃嗰日遇到嘅狗朋友!
 

 


 


 


 


 


 


 

毛爸超鍾意佢,同佢玩到唔捨得走,不過呢位小朋友又真係超乖超得人鍾意嘅!

 


 

小朋友:大叔你想點呀?我女仔嚟架喎!


 


 


 


 


 


 

喂!我型唔型仔先!


 


 


 


 


 


 

每一位小朋友都好得人鍾意,下次有機會再嚟同你哋玩啦!

 

呢個會場都諗得好週到,各款電話差電器都有!

 

泰國8哥會都有嚟擺booth,frank ma 你要唔要同佢哋聯盟呀?


 

仲有樣嘢同香港唔同,就係佢哋有Miss Dog Show選舉,入場嘅人士都可以投票!


 

行咗成朝,午餐隨便搵咗間餐廳食,唔好食,又嘥quota添!

 

最後都係要去Starbucks度hea一hea先願意走~


 


11 則留言:

  1. 睇落個會場比香港大好多, 唔係迫個種....個D狗BB隻隻都肥啫啫...
    [版主回覆07/11/2011 15:09:00]我哋星期五去,可能唔咁多人唔覺迫,不過我見D報導之後嗰兩人都幾多人,D狗BB隻隻都好可愛,可以抱晒佢哋返屋企就好啦!

    回覆刪除
  2. 原來泰國都有、好正
    [版主回覆07/11/2011 15:11:00]今件香港機場嗰個好似無咗,好在都喺泰國行咗個!

    回覆刪除
  3. 泰國好似有好多八哥喎~~~ 唔知有無哥基呢?!
    [版主回覆07/11/2011 15:16:00]泰國好少見哥基,最多係八哥,法虎同chihuahua,香港最多嘅貴婦嗰度都唔多,我都係見到一兩隻!

    回覆刪除
  4. 好多八哥呀!仲要隻隻都好可愛! 但係擺d狗BB係度賣就唔太好喇,最好都係領養啦。
    [版主回覆07/14/2011 13:43:00]我都贊成領養,真係有好多小朋友等待緊一個家架!

    回覆刪除
  5. 噢!地利 Oh!tria2011年7月12日 清晨6:38

    你地吖 ,一個去撩仔,一個去撩女.
    [版主回覆07/14/2011 13:45:00]離開咗毛毛視線,咁係要各自去尋歡啦!

    回覆刪除
  6. 呢個狗展都好多野睇, d參展商既佈置都好靚, 希望香港嗰d可以學下人地搞得pro D就好喇!  
    [版主回覆07/14/2011 13:47:00]學咩呀!今年香港機場嗰個都好似無咗啦!

    回覆刪除
  7. 泰國既DOG SHOW真係大個香港好多咁喎!!!!! 毛爸同人地隻寶貝玩得好開心呀!
    [版主回覆07/14/2011 13:49:00]香港Dog show無埋啦!
    毛爸直頭唔捨得走添啦!

    回覆刪除
  8. 點解泰國咁熱都咁多人養八哥, 唔怕佢地舒吸唔好咩/熱咩?
    [版主回覆07/14/2011 13:51:00]都唔明呀,但我喺泰國見得最多嘅就係八哥,所以都好開心架!

    回覆刪除
  9. 太熱對佢地呼吸唔好!我BOBBY係北京狗,夏天時候我地只會等太陽落山先帶去行街街!但熱帶地方好似都真係中意巴哥bor!  我以前公司有個哥倫比亞既buyer...佢話都好多人養八哥(起碼佢全部親戚朋友都係養八哥!!!)哥倫比亞應該...超熱囉...
    [版主回覆07/14/2011 13:53:00]喺咪D人以為佢哋短毛就唔怕熱呢,但其實佢哋D毛超厚,熱過好多長毛狗架!

    回覆刪除
  10. 勁啦!! 咁都比你撞得正去到DOG SHOW, 仲以為你專登為咗個SHOW去添~ 
    [版主回覆07/19/2011 10:23:00]之前想過專登去,不過夾唔啱時間,估唔到今次撞到正,真係唔去唔俾面啦!

    回覆刪除
  11. 果度好正呀
    [版主回覆07/19/2011 10:30:00]仲好大呀!

    回覆刪除