2011年7月16日 星期六

25 Jun - 1 Jul 2011 曼谷之旅 ﹣ 完結篇

最後要介紹吓今次行程見到比較特別嘅事物~~~



呢間555 PAPERPLUS係我好鐘意去逛嘅地方,好多好靚嘅紙製品,新年要嚟封利是俾小朋友嘅利是封我就係喺呢度買架!仲有D禮物盒,CD套,賀卡...都係喺度買架!




毛爸有職業病,見嚫有可樂嘢都會去睇!










毛爸話呢D先戲院喎!查實佢都係鍾意個機械人啫,關間戲院咩事?




艾美美D作品已經傳到去泰國,有十幾隻唔同品種架!





見到呢個iphone套就諗起奧地利,唔知佢係唔係apple fans呢?





呢支超級無敵大骨,買俾毛毛唔知要食幾耐呢?





今次唔係買咗好多嘢,主要都係食同瞓!








另外就係要講吓喺機場嗰個local food court點去啦,坐電梯去機場一樓~




喺8號閘口旁邊度門入去就係啦!


3 則留言:

  1. 嘩…超多可樂嘢!POOH爸勁鐘意。
    [版主回覆07/19/2011 10:31:00]咁快D去走一轉!

    回覆刪除
  2. 毛毛都有唔少手信喎!
    [版主回覆07/19/2011 10:38:00]毛毛無份架,全部送晒俾D朋友仔啦!

    回覆刪除
  3. 噢!地利 Oh!tria2011年7月21日 凌晨3:56

    iphone套我冇iphone都想買喎.
    [版主回覆07/22/2011 09:58:00]咁機連套一齊買啦!

    回覆刪除