2011年7月6日 星期三

25 Jun - 1 Jul 2011 曼谷之旅 ﹣ 酒店篇


 

今次我哋會喺曼谷住晒6晚,本來諗住一間住晒,不過近排曼谷好多新酒店開,所以身痕痕揀咗兩間酒店試~

 

頭三晚住嗰間個樣幾得架,仲要佢係算5星架,其實我本來唔係揀呢間存,不過搵酒店時見作book三晚都係HK$1,3XX,佢又近毛爸鍾意嗰間massage店,咁咪諗住試吓囉,話晒佢都叫5星應該唔會好差掛!

Anantara Bangkok Sathorn 


 


 


 


 


 


 


 





睇相係咪唔錯呢...


 

但其他所有嘢都唔掂,shower gel啱啱夠兩個人沖一次涼用,去完街想沖多次都唔得, 第二日仲唔refill,早餐無咩食就預咗,不過朝朝要等位同堆要爭位坐就真係火都嚟,每朝個waiter唔係帶我哋去坐已經有人坐緊嘅枱,就係帶人嚟坐我哋坐緊張枱,3日都係咁,毛爸咁好EQ都發火鬧佢,check out更混亂,得嗰幾丁人都攪咗成半個鐘,仲有佢個wifi,有就等如無,3日都未試過用到,真係想搵人住都難啦,等佢做其名附其實嘅鬼酒店啦!


真係無諗過泰國有D咁差嘅酒店,就算我以前跟團住D3星都好佢好多!
 

不幸中之大幸係我無貪得無厭book晒6晚,仲有三晚book咗另外一間,6月28號我哋由地獄搬返去人間啦!

 

Hansar Hotel & Residence Bangkok



 


 

呢間酒店開咗半年,位置好好,就喺Four Season後面,行去BTS 3分鐘,行去四面神都係十分鍾之內!

 

我哋今次住間房好大,但其實我哋間房係呢間酒店中最細嘅房

 


 


 


 


 


 


 


 

洗面盤都有兩個,好方便!


 


 


 


 


 

連張房卡都靚過人,包晒皮架!


 

早餐餐廳佈置好優雅,而且好寧靜!


 


 

喺呢度食早餐,毛爸終於識笑啦~


 

早餐食物款式唔算好多,但樣樣都好精美同新鮮!


 


 


 

熱嘢係orderk架,唔洗自己去攞,好好味嘅蛋白omelette~


 


 

呢度每日仲有免費報紙,我都係因為咁先知有dog show睇咋!


 

Hansar真係一間好好嘅酒店,房正,食物新鮮又好味,服務超好超細心!我哋check out走嗰日,2分鐘唔洗check完out,知道我哋要taxi,同我哋搵埋車,搬埋行李上車先入去lobby叫我哋,一出門口就上車,一D都唔洗熱,我之前住半島都無咁好service,難怪佢可以排係Tripadvisor曼谷酒店嘅第一位!下次有機會一定揀返佢!

 

講返我本來想book嘅另外一間酒店St. Regis,佢係今年四月先開,就係Hansar條街街頭,有天橋連接BTS,超方便,佢又係賣service架,每間房都有管家服務,個門口又大又靓,今次一時大意放過咗佢,希望好快可以成為佢嘅客人啦!

 

St. Regis Bangkok




 

 

7 則留言:

  1. Hansar真係好得喎, 有機會去泰國都要試下!
    [版主回覆07/07/2011 13:46:00]Hansar真係好正,佢係我下次再去頭兩個選擇!

    回覆刪除
  2. 噢!地利 Oh!tria2011年7月7日 凌晨4:31

    原來又過咗去.
    [版主回覆07/07/2011 13:47:00]所以個blog要暫停營業囉!

    回覆刪除
  3. 我都唔知幾時先有機會再去泰國lu......因為frankba同我都係鍾意去台灣多d...wakakakakakka
    [版主回覆07/07/2011 13:49:00]我同你一樣唔知幾時先有機會再去台灣,因為我同毛爸都太愛曼谷啦!

    回覆刪除
  4. 哎呀.. 乜 anantara咁差呀?  我妹仲訂左呢樹, 星期六飛添!!!!
     
    我朋友住過 hansar都大讚呀!  希望遲D去訂到kempinski 或者st. regis.. 不過臣爸鍾意住kempinski, 方便佢去supermarket買生果食~~
    [版主回覆07/07/2011 13:53:00]可能我哋黑仔啦,希望你妹唔好好似我哋咁啦!
    Hansar真係物有所值架,kempinski都係一個好選擇,論地點,真係無人贏到佢!我都希望試吓佢!

    回覆刪除
  5. 唔知肥歡有冇機會嘆吓呢d咁豪華嘅酒店
    [版主回覆07/07/2011 14:47:00]毛爸都有咁諗喎,佢話唔知可唔可以帶毛毛去清邁住吓D海邊渡假屋,清清靜靜應該幾好喎!

    回覆刪除
  6. 睇完第一間酒店已經覺得好惦. 再睇第二間即刻比下去. 第二間超靚呀!
    [版主回覆07/08/2011 16:15:00]第一間得個樣,其他咩都唔掂,記得black list咗佢呀!

    回覆刪除
  7. 謝謝回覆,咁你通常在機場怎去呢間酒店?唔好意思,麻煩你
    [版主回覆07/23/2011 17:40:00]Taxi 囉!

    回覆刪除