2007年12月16日 星期日

狗狗伊豆探秋之旅-旅程篇(六)part 1

 第六天 (10/12/2007)


今日行程好簡單,食飽早餐係酒店玩一陣就出發去東京上野買手信同最具人氣的購物中心台場shopping啦!


食早餐之前都俾daddy同mama捉咗去影相,快手d啦,我好肚餓啦mama!



食得未呀?



嘩!好高呀,站好d先,容乜易跌落去架!



我地今日嘅日式早餐!



休息站度見到d狸貓係度眼望望,唔知望咩呢?



終於嚟到上野啦,影返幅街頭照先!



mama我想夾公仔呀!



仲想食雪糕得唔得呀?



Daddy平時揸車好辛苦架!



等我幫吓daddy手先!



毛姐姐,我都好乖有幫手架!



我同吉吉都有幫手去買手信架!



待續.......


1 則留言:

  1. i want to ask about at 台場 燒肉, which is dog friendly, hv you been there b4? pls kindly let me know the name and the address if you know, thanks very very much!
    [版主回覆07/31/2012 20:40:17]台場燒肉, 我無去過唔知喎~

    回覆刪除