2007年12月5日 星期三

狗狗伊豆探秋之旅-準備篇(完結)

等等等等等等等等等等.....終於都等到出發嘅日子啦!呢兩日mama雖然放假,但


係都無留係屋企嘅,星期一晨早就帶咗我去醫生叔叔度做身體檢查,杜蟲,滴frontline,


簽日本入口文件,出健康証明同攞我地小狗出門嘅平安藥,之後仲要去漁農處加簽,攪


吓咁就攪咗一日啦!


今日要去漁農處攞返晒所有佢地要加簽嘅文件,因為mama佢地d團衫長咗d,所以要麻


煩小吉媽ee幫mama改短d,就係咁攪吓攪吓咁就又攪咗一日啦!仲要攪到工更半夜先


嚟幫我寫blog潻!mama真係手腳慢嘅jack!


 


4 則留言:

  1. 好期待睇旅程篇呀
    [版主回覆12/12/2007 18:17:00]我會叫mama快d寫架啦!

    回覆刪除
  2. 就快起程係咪好心急呢﹖祝一路順風﹗
    [版主回覆12/12/2007 18:16:00]多謝你呀!我地真係幾順風,返咗嚟啦!

    回覆刪除
  3. 快d番黎啦~~...掛住你地呀...
    [版主回覆12/12/2007 18:14:00]我返嚟啦!唔使掛啦,好快嚟搵你架啦!

    回覆刪除
  4. 點解咁耐唔update嘅??
    心急中~~~
    [版主回覆12/12/2007 17:39:00]好耐咩!你地mama唔使返工咩,咁嘅時間都得閒上嚟嘅!

    回覆刪除