2007年12月16日 星期日

狗狗伊豆探秋之旅-旅程篇(五)

第五天 (9/12/2007)
 

好眼瞓呀,人地都未瞓夠就要人地起身,唔制呀!


 

..............................


 

 

今日早餐後我地就會離開呢個狗狗樂園同伊豆啦,梗係要影返幅相留念啦!




 

呢個係我地途經嘅一個休息站,仲有俾我地小狗舒展根骨專用嘅遊樂場,隔離仲有一個遊樂場係俾大狗用架!


 

吉吉,你"頂"雪糕帽可唔可以俾我咬一啖呀?


 

好靚嘅休息站呀!


 

好快我地就嚟到箱根啦!


 

點解唔見咗mama嘅?唔通去咗買大涌谷最出名嘅黑蛋俾我地食?


 

除咗黑蛋之外,仲有我地專有嘅手信喎!mama唔該幫我買d返去送俾我d朋友仔呀!


 

得未呀!mama我地等咗你好耐啦!


 

食飽,玩飽,睇飽同買飽就會向我地今個行程中最難訂嘅酒店出發啦,mama發咗無數個email,仲要出動埋我嘅日籍美容師姐姐,講咗半個鍾頭全日文IDD,同小吉屋企仲要開埋IDD俾個fax機, fax 我地 D passport去確認先訂到咋!所以我要睇清楚尼間咁難得嘅酒店先得!!


 






 

·        酒店 : 今晚我地會住在小田原的 Jody and Purin

·        價格 : 一泊二食¥17,850 & 21,000円/人, ¥2,100円/犬

·        膳食 : 早餐於酒店內, 午餐於箱根, 晚餐 6:00 於酒店內


2 則留言:

  1. 你哋個旅程好正呀﹗啲景又靚,你哋一定玩得好開心﹗
    [版主回覆12/16/2007 23:30:00]係呀!我地4人2狗玩得非常開心呀!mama仲話無諗過可以咁好玩添噃!日本對狗狗嘅尊重比起香港起碼進步一百年!我同小吉係日本無俾人歧視過呀!

    回覆刪除
  2. 間 jodin and purin 係咪咁多間狗酒店最正?可惜出年3月15日CLOSE...
    [版主回覆07/14/2011 14:00:00]係呀,好正架,如果係咁真係太可惜啦!

    回覆刪除