2007年12月13日 星期四

日版細佬!

mama係日本見到一張 post card 好似我個網友細佬架


( http://hk.myblog.yahoo.com/kamnrebecca ),你地睇吓似唔似!



 


2 則留言:

  1. ha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ha~~~~~~~~~~~~~~ha~~~~~~~~~~~~ha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
     
    [版主回覆12/15/2007 00:13:00]係咪好似呢!

    回覆刪除
  2. 唔通我有個兄弟喺日本﹖等我叫媽媽帶我去尋親先得﹗不過我諗媽媽都係唔會睬我0架喇﹗不如毛毛豬你幫我帶佢番香港同我相認吖﹗ (細佬)
    [版主回覆12/15/2007 00:17:00]我仲諗住你地相認咗,我地下次去日本就可以唔使租酒店,痴下住添!

    回覆刪除