2007年12月1日 星期六

狗狗伊豆探秋之旅-準備篇(9)

唔經唔覺已經差唔多到出發嘅日子啦!mama今日已經開始放假啦,噚日我地仲


去咗小吉屋企開旅行前嘅茶會添!點解去小吉屋企?因為我mama懶同"為"食囉!ee煮d


嘢好好食,daddy話仲以為自己去咗西貢d海鮮酒家!仲有mama最鍾意嘅飯後甜品芒


果布甸同我最鍾意嘅李李添,好彩係去小吉屋企啫,如果唔係mama實攞晒佢d出前一


丁出嚟招呼朋友!


今日mama已經幫我同小吉係機場漁農處book咗時間辦出境手續,星期一仲要去醫生


叔叔度寫健康証明同簽日本入口嘅文件,再攞去漁農處加簽,由於有好多份文件,茶會


時大家就逐份對,以免有錯漏!除咗文件之外,仲有我地個籠籠嘅裝備,出發日嘅時


間安排,要帶嘅行李....仲有好多細節大家都要傾清楚,所以佢地d大人個會一開又3個


幾4個鍾,我同小吉就無佢地咁好氣,食飽就瞓一瞓先!


3 則留言:

  1. 小吉家生活點滴2007年12月2日 晚上11:51

    唔該晒 Mazzini ee 辛苦你啦!  你辦事大家可以安心又放心lu..!
    難得你地咁欣賞媽媽煮既食物,得閒多D過黎食飯啦,媽媽仲有好多拿手小菜,你地都未試架!
    [版主回覆12/03/2007 00:48:00]唔係掛! 仲有好多拿手小菜?我地一家三口痴飲痴食,大大話話都試咗二三十款囉喎! 我仲以為mama有十款八款出前一丁招呼朋友好勁添! 原來ee仲勁!

    回覆刪除
  2. 我又食~~~
    [版主回覆12/03/2007 00:58:00]下次約堆你吓 ,ee煮d嘢真係幾正架!

    回覆刪除
  3. 小吉家生活點滴2007年12月3日 下午3:47

    係呀! 係呀! 下次約埋小j 姐姐一齊來食飯啦,我地最鍾意熱鬧架喇!
    [版主回覆12/03/2007 22:36:00]好呀!好呀!mama最鍾意食架喇!

    回覆刪除