2015年12月31日 星期四

2015 南德滑雪之旅 (Day 1 - 13 Dec 2015 Sun)

Hong Kong→ Frankfurt


期待咗好耐嘅行程,成日話睇聖誕市集都話咗幾年,今日終於成行!

出發當日朝早先捨得送呢個眼超超嘅小朋友去好嫲嫲度,你要乖乖哋啦!





夜晚12:35機,8點幾就出機場,可以輕輕鬆鬆食飽先上機~

Hong Kong (HKG) → Frankfurt (FRA) T2 CX289 0:35 - 06:20 (12:45 hrs) 

難得的準時起飛~

上機第一時間去換條睡褲,準備進入睡眠時間...XDDD


商務位嘅護理包,自從我知道呢d護理包攞去做義賣好好賣之後,
我都唔會拆,好好保存,返香港拎俾朋友攞去義賣,
希望可以幫補買多一包狗糧餵浪浪都好吖!

晚餐揀咗個牛肉批,難食到呢,皮又厚!

食咗d生果,睇咗兩套戲就一直瞓到早餐時間~
今次精啦,揀d正常嘢,點心應該唔難食啦掛...XDDD


仲有少少時間未落機,唔覺意睇到隻歌,大家有無印象...唔好扮細呀!

仲有克勤嘅訪問,睇完落機啱啱好!

 晨咁早落機,去lounge補給返d水先走,唔係一陣途上無嘢飲~

個lounge人同鬼都無~

出到去行李已經等緊我哋...

行李雖然多,不過基本上毛爸一個人可以攪掂晒...XDDD

Avis rent a car - pick up at 08:00am 

陪我哋十日嘅車仔~

出發!

Frankfurt (FRA) T2 → Hotel (17 mins - 11.3 km)

去到Frankfurt天都未光~

第一站去酒店放抵行李,泊好架車先出去行~

呢間係一間好古典嘅酒店,1876年已經喺度,歐洲我鍾意住呢d舊酒店~


由酒店5分鐘就可以行到去市集,好方便!

一行出去見到減價,可惜係減到12/12,遲咗一日到(T.T)

市集早上11點開,不過我哋出到去有d開,有d都未開,應該夜晚先旺d!





本來要買電話卡,不過唔記得星期日唔開門,買唔到,聽日又要再嚟過~

乜都唔開,咁去illy嘆杯咖啡先啦~


MyZeil
http://myzeil.de/


點知都係唔開=.=",星期日喺歐洲真係乜都唔洗做!

鬼咁肚餓,唯有出返市集食個熱狗,果然係德國腸,好好味!

行吓行吓見有間coffee個樣唔錯,就試吓佢~


原來真係得個樣,淡過水!

 
 中午時份返酒店check-in~
 

隨便一條走廊都好靚~


電梯係我哋只會睇戲先見到嗰種,門頂嗰支針係會郁架!


 房間好大好舒服,又乾淨,今次無揀錯~

張床超級舒服,幾想搬佢返屋企!

梳洗完再睡個午覺先再出發,再出動時差不多4點,天已經開始黑~

歐洲街頭,好多時都見到人同狗一齊,毛毛都嚟過呢度架!

好好聽嘅街頭演奏,喺歐洲先會聽到,喺香港應該俾人拉咗!

又靚又特別嘅燈飾,香港而家d燈飾差咗好多,以前我都鍾意去維多利亞港兩旁睇,而家差成咁,已經好幾年無去啦~


MyZeil
http://myzeil.de/




夜晚嘅市集多人好多,似足我哋中國人行花市咁~


聖誕市集乜都有得賣,第一次參觀超興奮!

蠟燭都有無數款~



有酒飲~

 又有湯飲~

大把嘢食!

甜品都有!

賣酒嘅檔口永遠都最多人,歐洲真係多酒鬼...XDDD

 呢個木公仔手工好精細,好鍾意,可惜佢size太大,帶唔到返屋企(T.T)

 化悲憤為食量,去搵嘢食!
呢檔d腸好似好好味咁,遠遠就聞到香味啦~

原來d腸係用木材燒架,唔怪之咁香啦~

唔執輸,買返隻食吓先3.5歐,抵食過香港,仲要係好味過香港好多~

毛爸就食芝士漢堡,新鮮即整,好juicy,正呀!

睇飽,食飽就返酒店,經過另一間cafe,又走去試吓~

咪睇毛爸個樣好似咁滿意咁呀,其實d咖啡又係淡過水,又中伏!

間cafe喺正我哋間酒店對面,位置就好啦,不過味道差呢~

夜晚睇間酒店都幾靚喎~

 8點就返到酒店,因為買唔到電話卡,房又無wifi,唯有喺lobby上網,
順便試吓佢杯Irish coffee,中咗咁多次伏都仲會試嘅原因係
Irish coffee唔係度度有得飲,同埋通常有加酒嘅咖啡都唔會加好多奶同比較濃,
所以中伏機會細好多,果然今次無中伏,酒香加咖啡香,醉了!

今日好攰,要好好瞓一覺!

Am Kaiserplatz (GPS Input: Bethmannstraße 33, city center) 60311Frankfurt Germany









8 則留言:

  1. 德國啲聖誕市集真係幾好氣氛^^
    HK啲燈飾「平實」咗好多:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 基爾哥哥真係識體諒人架啫,我就真係唔客氣話佢差啦...XDDD

      刪除
  2. 呢日你哋好似冇時差咁喎。

    回覆刪除
  3. 商務餐咁嘅樣又好似差左少少噃⋯
    幾時教我滑雪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩少少呀,極差啦!
      我教你跌就識,學嘢唔好搵個考第尾嘅嚟教啦,傻瓜...XDDDD

      刪除
    2. 考第尾但你不停滑,乜都將勤補拙啦

      刪除
    3. 我遲起步呀,梗係要勤力D啦,要追返之前無滑嘅時間!

      刪除