2015年12月6日 星期日

2015 台北遊學團Part 2 (Day 5 - 16 Nov 2015 Mon)

今日終於可以輕輕鬆鬆食早餐啦~


蛋都試咗好多款...XDDD

悶咗媽咪兩日,今日帶佢周圍行吓~

見到我個女開嘅餐廳...XDDD

第一日去食唔到嘅新式水餃店,今日再去過!

我哋去到時已經下午2點,無乜人~

點咗韮菜水餃、蟹粉湯包同d小食,味道只係一般,下次可以唔洗去~

今日仲有任務在身,就係要去文華酒店餅房幫朋友買芝麻包~

細細粒,仲有金薄,我兩點幾去到想買多d都無,只淨6件~

俾我掃晒!

咁遠嚟到,梗係順便嘆埋個tea先走啦~


坐喺度食嘢會以為自己去咗歐洲~


咖啡、茶、蛋糕都係水準之作!

連個洗手間都靚過人,唔怪之收人咁貴一晚啦~

跟住返酒店攞返行李就出機場啦,嚟咗幾日媽咪已經愛上台灣...XDDDD

我食埋個晚餐先上機,CX應該唔會有好嘢我食架啦!

平平安安過咗5日,媽咪一次都無走失,要感恩呀!



6 則留言:

  1. 你媽媽一定好開心啦,食得好,住得好~ 乖女

    回覆刪除
  2. 個芝麻包好好食? 有咩特別﹖

    回覆刪除
  3. 阿女開餐廳你又唔去幫襯下XXXD
    文華個tea又真係好精緻喎
    笑得咁開心下次快啲又同佢去玩多轉啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...D嘢好似唔好食囉...XDDD
      仲平過香港好多~
      我都想, 不過俾我休息夠先啦...

      刪除