2016年1月3日 星期日

2015 南德滑雪之旅 (Day 2 - 14 Dec 2015 Mon)

Frankfurt →Würzburg

真係好,今日天晴!

酒店餐廳裝修好優雅~

今次發現德國飲茶多咗好多選擇~

早餐食物選擇好多,真係講得出嘅都有!

我唔客氣啦!

食飽返房執好行李就check-out,本來今日早上會直去Wurzburg,
但噚日乜都唔開,連電話卡都買唔到,咁焗住要停多半日,買返噚日買唔到嘅嘢~

十點就出動~

第一時間去買電話卡,之後就可以安安樂樂咁shopping~

我同d姊妹們嘅聖誕禮物,第二日就完成任務,
d姊妹知道價錢係香港嘅7折後,即時加單...XDDD

當然唔少得去illy歎返杯baileys coffee啦!

好可愛嘅咖啡豆聖誕樹~

毛爸就休息一陣~

我要過隔離名店街買d嘢,呢度d店舖比其他歐洲國家少好多B6,
行得好舒服,唔洗同人搶!

中午時分起出發啦~

 Steigenberger Frankfurter Hof → Würzburg (1:21 hrs - 115 km)

天氣好,心情都好d,但就擔心點解一路上都無雪嘅?

一個鍾鬆d就到酒店,今次因為得毛爸一個揸車,所以我刻意安排每日嘅車程都唔會好長~

酒店對面係教堂,所以成日會聽到鍾聲~

Reception好細,不過服務人員都好友善~

呢間酒店,網上好多好評架,地點又方便~

泊車位就迫d,仲會出現double parking情況,不過我哋都係泊一晚,無所謂啦~

房間細細,都好乾淨~

安頓好行李就出去行吓啦,上次同毛毛嚟時凍好多!

唔好見好似日落咁,其實未到3點架!

咁大隻狗,咁細個小朋友一d都唔怕,仲好想走埋去同佢玩,
香港!叫咗救命叫咗幾年啦!



由酒店出發,過咗橋,再行5分鐘到就到市集~


Christmas Market : Marktplatz Wuerzburg (Mon-Sat 10am-8.30pm, Sun 11am-8.30pm)
http://www.germany-christmas-market.org.uk/wuerzburg_christmas_market.php

Wuerzburg呢個市集比較散,食物款式亦少d~




午餐又食熱狗,幾日都無正正經經食過餐飯啦~

見薯條新鮮炸起,又唔抵得,好好味喔!

天光行到天黑~

最多人嘅地方一定係賣酒嘅~




市集真係乜都有得賣,裝飾品~

姜餅~







日常用品都有~


公仔當然唔少得,可惜無毛毛款~

凍冰冰個個都圍攻d食物檔口~



行完市集,再行埋d內街,原來內街都好多嘢買架!

有老鍊咁大嘅麵包,一個應該可以食一個月~

熊仔糖~

呢個聖誕樹軟糖好味道呀~

孖人牌就當然要買返d返去送禮用啦~

型格十足嘅放刀架~

行完內街行百貨公司~

好可愛嘅床上用品~

再行埋超市,有無限嘅酒俾你揀~

呢個膽形酒樽係呢區嘅酒專用,聽講係因為有人想偷帶酒入教堂飲而整成嘅,
個樽肥肥扁扁,可以偷空本聖經,放喺本聖經度,咁就有酒飲喎~

夜晚都有7度,想點呀?怏d落雪,我過幾日去滑啦~

午餐只食咗半隻熱狗,行到6點幾就去食飯~

7點就好似半夜咁...XDDD

餐廳招牌,下午經過時影,預咗嚟呢間食,影定...hehehe...

呢間餐廳超多人,好在早嚟,我哋坐抵之後,好多人入嚟都無位~


今程飲咗好多汽水,呢個唔記得叫咩名,個味係橙汁加可樂味~

好在無再另外叫沙律,本身已經有咁多菜真係好少有,蝦都好新鮮,燒得好好味!

牛扒就細件d,好在都係靚牛!

8點後都俾人訂滿晒,睇嚟呢間係一間幾出名嘅餐廳喎!

呢個甜品真係極度啱我,係雪糕加espresso同bailey酒,超級好味道!

食完都係7:30可以再行吓,買咗個旅行水煲煲水飲~

見到d咖啡機勁平,
我屋企就係用呢部,早幾年買3千幾港幣呀!呢度真係平到呢...

買到幾乎行唔郁,返酒店囉~

Zeller Strasse 35-37, 97082 Würzburg, Germany Tel : 00 49 201 87048853 GPS : N 049° 47.647, E 09° 55.348
住宿處提供私人停車設施(每日EUR 8 - reservation is needed)

6 則留言:

  1. 呢度Xmas market嘅檔口設計幾靚喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋呢度都係大間比較多, 不過就分得散D囉~

      刪除
  2. 歐陸式飲茶,港女最愛⋯
    毛毛乜你近來多左po自己個樣嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛咖啡多D...hehehe...
      係喎,我都唔發現添...應該你有人影多咗我個樣囉...XDDD

      刪除