2015年6月1日 星期一

2015 札幌,留壽都之旅 Day 4 (14 Mar 2015 Sat)

留壽都滑雪場-滑雪DAY 3

一起身見到咁靚嘅天氣,真係成個彈起,快D去食早餐先得!


今日去"Crescent Hall"食早餐,雖然唔同餐廳,但基本上食物款式都係一樣~ 

營養豐富嘅早餐!

納豆飯,好味道呀!

天氣又好,雪又靚,所以今日心情都特別

今朝有D雪道封咗,話係要進行教練考試喎,我都睇咗一陣,個個都好勁架!

呢度真好,人唔多,好好玩~

今日開始去紅色雪道玩,原來係可以handle到,有進步!

呢度天氣變化好大,時晴時陰,不過無阻我哋興致~

雪景,永遠都係咁靚!

玩到攰時,唔想坐地,咁都係唔錯嘅休息方法...XDDD

噚日咁辛苦搵到間拉麵店,今日要再去幫嚫!

今日狀態大勇,食飽飯無午睡,繼續玩!


今日滑得好順,紅色雪道都可以得心應手,
第一次可以應受到滑雪嗰種好free嘅感覺,
所以去得好盡吓,加上今日無午睡,到下午4點幾就無晒電啦~

二話不說,第一時間去上電先!

再去攞埋D樂天包裹返房拆,精神晒!

再去浸埋個爛鬼溫泉就去開飯啦,唔係想鬆鬆對腳,我真係唔會去浸呀!

今日無午睡都係因為想試佢,見佢日日7點幾就排長龍,睇怕都係好嘢,
今日特登早D收工,早D去,希望唔洗排,果然我6點鬆D去到,
攞到最後一張2人枱,唔洗排!

北海道自助餐“Kanten歡天”

無限魚生任食,仲要好新鮮~


蟹腳都一樣咁鮮甜好味,唔係好似香港D咁,得個咸字!


仲有兩款蟹你揀~


燒牛仔肉同帶子都好正,唔怪之日日排長龍啦!



我自製嘅海鮮丼,見唔見到D飯呀?...XDDD

甜品同咖啡一樣出色,真係好味又抵食之選~




Rusutsu Resort (Tel:0136-46-3331)  
ルスツリゾートホテル(ノース&サウスウイング)
〒048-1711 北海道虻田郡留寿都村字泉川13番地
http://rusutsu.co.jp/winter/access






8 則留言:

  1. 自助餐好多海鮮食﹐好正

    回覆刪除
  2. 個buffet又真係幾正喎^^
    拆包裹係好重要嘅提神環節kakakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 4千幾円,真係又正又抵食!
      仲係我旅途中好重要嘅環節...XDDD

      刪除
  3. 仲諗住話你個背唔怪之薄左,因為咁大運動量,但原來你轉頭又即時大量吸收返,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁先可以平衡返吖麻,無得食我唔做運動啦 :目

      刪除