2015年6月3日 星期三

2015 札幌,留壽都之旅 Day 6 (16 Mar 2015 Mon)

留壽都滑雪場-滑雪DAY 5


噢!今日陰天,希望晏D會好天啦~


今日本來想去“Oktober Fest”食早餐,不過排長龍,都係喺返"Crescent Hall"食算啦~

呢個炒意粉好好味,食咗一大碟,lunch唔洗食啦...XDDD

今日再戰東山,上到山頂時有行過去黑色雪道睇,
真係好斜,我覺得唔止33度囉,應該有45度!

見到有D勁人落去,我就唔敢啦,俾D時間我,希望有朝一日可以征服佢!

企係度睇咗陣,見到3個女仔準備落去,未落去已經大叫,全山都聽到,
最後佢哋係坐喺度慢慢用屁股sir落去,後生女真係勇氣可嘉吖!


睇完,我都係玩返我個程度嘅雪道啦...XDDD

喺一次上山嘅纜車上認識咗呢位75歲嘅Snowboard高手,
紅色雪道佢係全直板直衝到山腳,真係十萬個佩服,
伯伯仲要好好人同識講英文,絕對係我學習嘅目標呀!

佢塊板係魚尾款,完全係為速度而設計架!

呢張塊板睇得清楚D,我有問准伯伯先影佢架~

伯伯一開始滑雪就係玩snowboard,  一玩35年,無玩過ski,係教練級嘅神人!

眨吓眼伯伯就去到老遠,佢玩幾轉我哋都仲未去到山腳呀(T.T)

下年我會再返嚟架!


Lunch仍然喺返東山纜車站食,毛爸食咖哩,我食拉麵~


無個甜品真係唔似樣,雪糕都剎!

聽日走啦,今日專登搵時間影吓酒店周圍環境,其實都幾靚幾童話架!





晚餐去食法國菜,味道其實都唔錯,不過我鍾意食意大利菜多D~

法國餐廳“Belle Vue”

不是景就呢間餐廳靚D,可以望到雪場~


Rusutsu Resort (Tel:0136-46-3331)  
ルスツリゾートホテル(ノース&サウスウイング)
〒048-1711 北海道虻田郡留寿都村字泉川13番地
http://rusutsu.co.jp/winter/access

4 則留言:

  1. 果度45度山坡單單睇已經好驚XXD
    伯伯真係好勁喎,要拜佢師啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以d姐姐仔用屁股sir落去囉,不過我就連用屁股sir落去都唔敢 :目
      佢好似風咁,2秒唔見咗人啦,點拜...XDDD

      刪除
  2. 回覆
    1. 所以我覺得似45度囉,真係行近d影都腳軟呀....

      刪除