2015年3月9日 星期一

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 6 (19 Feb 2015 Thu)

自由活動日

今日係自由活動日,好多團友都跟咗Lolo去一日遊嘅自費活動,
不過因為有狗拉車同鹿拉車呢d環節,所以我同毛爸都唔去,
今日又係悠悠閒嘅一日^^

呢度食嘢又貴,又無乜特別嘢好食,
晏d落去食個飽d嘅早餐咁就可以慳返個午餐...XDD



呢度除咗平時食早餐間餐廳,仲有cafe同另一間可以坐抵order嘅餐廳~




 下午無無聊聊就落去village度行吓,見到芬蘭小朋友在交流!

 見到呢個可樂罐好多日都唔知佢係咩...你哋又估吓吖!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

原來係巴士站呀,真係創意無限!



好可愛嘅便便筒^o^

今日仲有個重要任務,同人買boot呀,好好彩,今日又減咗幾歐喎!

喺芬蘭要退稅嘅物品會包成咁,唔好諗住即買即著呀,
一拆咗就退唔到稅架啦!

任務完成,去嘆杯啡先~





我同毛爸都係一杯咖啡可以呆半日d人...XDDD

 今晚晚餐係包埋,Lolo千叮萬祝要返來一齊食開年食飯~

今日晚餐比較豐富,但最估唔到嘅係…

Lolo幫我哋加餸,食咗咁多日西餐,呢個盤菜真係救我哋一命!
仲要特別多謝Catherine辛苦咗一日煮俾我哋食
( Catherine係Lolo助手亦係隨團教練)

之後仲有大抽獎呀,雖然個大獎俾坐我隔離個抽咗去,
不過個個都一樣開心,好開心嘅一個年初一!

今晚仲有餘興節目,就係影極光啦~

今次唔去遠,只係喺酒店旁邊的雪道影~

今晚極光指數都幾高,可惜多雲,而且一直都唔散!

等咗一個鐘到都係咁,返房瞓啦!

Hotel Levi Panorama
http://www.golevi.fi/en/accommodation/hotel-levi-panorama

12 則留言:

  1. 巴士站同盤菜真係估佢唔到喎.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 三文魚仲要好好食, 早餐我係全日食得最多嘅一餐^^

      刪除
  3. 狗拉車鹿拉車你唔去因為之前玩過?
    去旅行要幫人買咁重咁大舊野好慘呀⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有有騎動物嘅活動我都唔參加架, 因為我愛佢哋~
      呢個係我心咁情願幫佢買架,實在太巧合同啱佢^0^

      刪除
    2. 哎呀,咁樣我咪即係無咁愛佢地囉⋯ 你見我分享唔好鬧爆我呀⋯ 求求你!

      刪除
    3. 你之前去Greenland都已經坐過啦,我都無鬧你啦...XDDD

      刪除
  4. Like 爆你唔坐狗同鹿拉車⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有有騎動物嘅活動我都唔參加,我真係唔想佢哋受苦呀~

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,真係有錢都食唔到,好感動呀!

      刪除