2015年3月6日 星期五

2015 農曆新年極地滑雪の旅 Day 5 (18 Feb 2015 Wed)

利維滑雪渡假村 (LEVI SKI RESORT) - SNOWBOARD DAY 3

嚟到呢度,我不知不覺咁鍾意咗佢哋D煙三文魚,
有鮮味而唔會好咸,每朝都要食返幾件...XDD


一份有營養早餐要有嘅成份呢度有晒^^

今日超級無敵嘅好天,本來今日唔打算去滑嘅,都因為天氣咁好之下而出動啦!

11點幾出發,準備上山頂影D相落嚟俾毛爸睇,
個山得個唔夠1000m,一點前應該可以返嚟陪毛爸食lunch~

出發!

順利挑戰完第一條T-bar,呢個係出口,
第一日毛爸就係喺呢度call車送佢返酒店!

上到嚟呢個位先發現唔記得帶地圖,
要上山頂都幾煩,好在有電話,唔係點記得!

第一日到此為止,今日我繼續去探索吓先!

經過一段平路(都叫做滑到唔洗行,係最後行少少),
終於見到條斜路,又拿拿臨著返塊板,準備衝呀!

轉出嚟就係呢度,連身都未熱到已經到下面嘅平路,又除咗板行...

又行咗一段路後就見到呢條平路,
行吓滑吓,著板除板,我都唔記得幾多次!

千辛萬苦終於到咗上山頂嘅吊車站,但點解咁長龍架,
喺日本都真係未試過排咁耐隊呀!

就係俾呢個咁靚嘅藍天呃咗我上嚟!

好啦,終於上到吊車啦,喺將近到山頂時,吊車停咗,
出面勁大風吹到架車搖搖吓,有芬蘭文廣播,不過我唔識聽,
等等吓架吊車仲行返轉頭,唔係麻,山頂真係咁難去!

好在,最後佢都有繼續向山頂行,終於我上到山頂啦!

人山人海嘅山頂,D人多過山腳!


好啦,咁正式向山腳出發啦,第一次上呢個山,
我就揀咗條Green嘅雪道落山,之後我不知幾咁後悔揀條Green呀!

好開心sir咗一條小斜路,但之後係一條大平路,又行....

之後又sir一段小斜路...

當然之後又係行啦....


不斷行...

我見連玩ski嘅人都滑得好辛苦,所以呢段路我都係用對腳行嘅!

終於見到可以真正sir落山嘅地方,毛爸我嚟同你食lunch啦!!!!

點知一轉出去就見到我哋間酒店,仲要cut唔切返入酒店,
焗住sir到落山腳再坐酒店吊山返,真係激到我一頭煙!

最終2:30先可以開餐!

呢度Zero係樽裝~

Lunch唔係burger就係pizza, 好在個pizza幾好味啫!

因為個brace要喺返香港前還俾Lolo,我有D擔心毛爸坐飛機時有機會整嚫隻腳,下午眠一眠之後,為求安心都係捉佢去睇吓醫生,攞返個brace會安心D~

睇完醫生順便喺Town食埋飯先返上酒店~

經話D舖頭都去格吓價,睇中紫色呢對boot,
減咗價退埋稅只係HKS1,000真係抵到呢,可惜無我szie...(T.T)

又有行吓D手信舖~

"All you need is LOVE and a Dog"真係like爆呀!

唔覺意俾我發現我著緊對boot嘅綠色版,仲做緊半價,
我買時差不多要3千港幣,而家折晒退埋稅只係1千港幣,
洗唔洗平成咁呀?!

話說呢我有個朋友同我一樣係玩snowboard嘅,而且仲係勁鍾意綠色,
今年又正準備買鞋,更巧合嘅呢係佢叫Ivy,而最好彩嘅係佢隻腳同我一樣大,
我可以幫佢試鞋,當時發生咗咁多巧合,我第一時間通知當時人啦,
再俾一晒時間佢考慮!明天話你知佢買唔買啦^o^

今晚食Lolo介紹嘅皇帝蟹,之前見有團友無book位食唔到,
所以噚日已經叫酒店幫我哋訂好位~


呢度建議人4個人食一隻蟹,蟹係主菜,
呢度D蟹話係唔知深海幾多米捉嘅野生蟹,唔係養架喎~
不過因為我哋夾唔到團友時間一齊嚟食,咁就叫佢俾隻細少少我哋,
不過都1.7kg,問準毛爸,咁我哋今晚就豪俾佢啦^o^

超級鮮甜,比日本D仲好食,而且仲係蒸到9分蒸啱啱好,
今餐係貴D,不過物有所值~

拆完蟹去洗手,發現洗手間又大又乾淨,仲好優雅~

食飽飽就返酒店,呢度雖然地方好多,不過都興地下停車場架~

返到酒店睇吓,呢個醫生俾嘅brace好似有D誇喎,仲可以較角度架,
今次睇醫生,照咗兩張X-ray加埋呢個brace盛惠690歐,
喺歐洲睇醫生真係天價!

Hotel Levi Panorama

http://www.golevi.fi/en/accommodation/hotel-levi-panorama


10 則留言:

  1. 每日包既早餐係出面食應該都超貴,食多D啦~
    黎北歐當然食三文魚軟腳蟹啦~ 正~
    $690歐! 有得claim嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐我真係食好多呀,返香港我個營養師問我做乜午餐食咁少,我話貴囉...XDDD
      有得claim, 不過唔知可以claim幾多...

      刪除
  2. 有地下停車場唔使次次開車前要清一輪雪嘛.

    回覆刪除
  3. 嘩,真係好貴,不過最緊要人無事

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有得claim, 不過唔知可以claim幾多...

      刪除